Når naturen pynter seg

I går sørga været for at hagen ble julepynta. Det meste ser ganske vissent og stusslig ut for tia, men et rimlag kan forskjønne selv det stussligste lille strå.

DSCF4205

DSCF4204

DSCF4207

DSCF4202

Jeg er spent på å se om årets siste roseknopp har fått nådestøtet eller om den kommer seg etter dette.

Det ser ut for at noen kanskje får sokker i julegave i år, jeg tror ikke de er innom her så jeg tar sjansen på å vise dem fram.

DSCF4216

ToneMs havskumsokker, de var også septembersokkene i sokkealongen. Strikka i 6-tråds Regia.

DSCF4222

Herreraggsokker, også de i 6-tråds Regia. De er noen nummer større en sokkeføttene, så tåa ser litt snål ut.

DSCF4214

Martesokker strikka i Järbo Raggi, et herlig sokkegarn jeg gjerne strikker mer av.

DSCF4212

Jeg har faktisk sydd litt også, men siden mottakeren er innom her av og til kan jeg ikke vise fram resultatet enda.

13 Responses to Når naturen pynter seg

  1. Margot sier:

    ÅH.. Martesokkene var bare til å bli kanonmisunnelig på!

  2. Grete sier:

    Mange vakre bilder. God jul til deg!

  3. Frk.Badegakk sier:

    Ingenting er som rim om man ikke kan få snø i passelige mengder!
    Utrolig mange fine sokker du har strikka! Herlige farger!=D

  4. Sølvi sier:

    Hei kjære venninne,
    har sittet og kost meg med å lese bloggen din (igjen). Du har en nydelig penn, sikker på at du hadde hatt en framtid som kåsør eller lignende. Kommer du til Tromsø i jula?

  5. Baddie sier:

    Vakre vinterbilder! Det er koselig når det er hvit i disse juletider. I natt har det lavet ned her på Østlandet. Enda et innlegg med fine sokker fra deg, Dyveke! Ønsker deg og dine en fin julefeiring!

  6. mimouna sier:

    Måtte innom for å se om det var noe nytt her. Ingen kaninoppdateringer???

    Jaja, da får jeg nøye meg med vakre naturbilder fra i fjor da. Og så er jeg bittelitt misunnelig på de føttene dine. Sånne vil jeg også ha! (Tar gjerne et par av de sokkene også.)

  7. teshastrikk sier:

    Vinterbildene dine er lekre, men jeg kan klare meg uten det været ute…
    Lekre sokker du har strikka, og så fine «utstillinger» du lager!

  8. Tittei sier:

    Jeg har tellet deg, eller no sånt.

  9. mathilde33 sier:

    Så mange fine sokker og bilder! God helg!

  10. Torunn sier:

    Takk for koslig hilsen i bloggen min!
    Kjekt å titte innom din blogg også.
    Du strikker så mye fint.

  11. elle sont belle ces chausettes
    jolie les photo de givre sur les sapins

  12. Mona sier:

    Det garnet är helt suveränt att sticka och fort går det 🙂

  13. tres jolie ces photos de neige et belle chausettes

Legg igjen en kommentar