I all hast

Jeg har ikke forsvunnet fra bloggverdenens overflate, det går bare litt for fort i svingene for tia. Konkurransemonsteret har festa nakkegrepet på meg, og i dagene som kommer skal jeg sjonglere to, muligens tre konkurranser.  Sjefen forventer visstnok at jeg kommer på jobb innimellom også, merkelige greier.

2009_03230014

Dette er noen av konkurranseprosjektene mine, Titteitøfler og bassisttvillingsokker.

Kjøkkenet? Nei, det blogges ikke før det er ekstraferdig, det er et par tråder som skal festes der før det er klart…

Men jeg kan i det minste vise fram vårtegnene fra hagen.

2009_03230007

2009_03230004

2009_032300081

Den ene rabarbrarota overlevde snegleangrepene fra i fjor og har fått asyl i krukke i år.

4 svar til I all hast

  1. Kjempefine tøfler til både liten og stor:) Krokusene er så flotte no når dei titter opp og viser oss at våren er på vei:)

  2. Sol sier:

    Så koselig med blomster! Her er det fortsatt snøen som dominerer, men jeg har såvidt begynt å se etter hestehoven.

  3. Stubbetufsa sier:

    Nydelige tøfler og babysokker!

  4. mimouna sier:

    Blomster i regn er vel et typisk vårtegn på disse kanter ja. :o) Må sjekke om min rabarbra også har overlevd.

    Takk for det lekre lepoardgarnet mm. Skal ikke se bort ifra at det blir brukt til noe, her planlegges det nemlig litt av hvert. *lur*

Legg igjen en kommentar

