Ugler i mosen

Marsmønsteret i sokkealongen er disse fine uglesokkene. Siden jeg kun strikker av garn jeg har fra før fantes det ikke sokkegarn som viste uglene fra sin beste side. Så da får du bare ta mitt ord for at det faktisk er ugler blant spraglene her. Fire ugler på hver sokk faktisk.

2009_03300001

Strikka i Opal flamingo 6-tråds på pinner nr 3,5.

9 svar til Ugler i mosen

  1. Så flink du er som berre bruker av garnlageret,fine sokker kan sjå ugleneeg

  2. Grete sier:

    Jeg synes sokkene er fine, jeg. Og det er kjempefint å bare bruke garn en har fra før. Sist jeg gjorde det, ble det faktisk ei strikkebok av det. Har kjøpestopp dette året, og jeg tror det holder til jul med det jeg har. Det blir veldig morsomt når det nærmer seg slutten. Det er da du må utfolde deg, vet du.

  3. Solveig sier:

    De hadde jammen gjemt seg godt, de uglene. Men sokkene var veldig fine likevel. Lurt å få brukt det garnet en har – det prøver jeg også på.

  4. Cruzidull sier:

    Det er vel snarere «ugler i rosen» det der, men ser ut til å være gode sokker i alle fall.
    Venter fortsatt på bilder av kjøkkenet, og lurer på om de små trives i sine nye omgivelser?😀

  5. mimouna sier:

    Fine sokker. Jeg har også strikket ugler i spraglete garn. Gjett hvilket?😉

  6. ronille sier:

    Heisann. Innom for å ønske deg ei god påske🙂

  7. Retz sier:

    Ugler eller ikke ugle; herlig farge på flotte sokker!

    Ønsker deg en riktig god påske!

  8. Eilen sier:

    Hehe.. jeg tror deg om du sier det er ugler der! Fine ble de nå uansett, selvom uglene kanskje ikke er så lette å få øye på på bildet😉

  9. Mmmarianne sier:

    Står skikkelig respekt av å kun bruke av garnlagret! Sokkene ble flotte!🙂
    Hanskene under her er også utrolig, utrolig, vanvittig, eksepsjonelt fine! Virkelig!
    Ønsker deg og familien ei god påske! Hilsen og dobbeltboff fra oss i Nannestad🙂

Legg igjen en kommentar

