Vårtegn?

Årets første brunsnegle møtte en ublid skjebne da den uten snev av medsneglelighet ble trampet flat gjentatte ganger på asfalten foran huset vårt klokken 17:15 lokal tid i dag.

Pårørende inviteres til en minnestund på åstedet…

10 svar til Vårtegn?

  1. lise sier:

    Uh, det var tidlig!

  2. Januarsola sier:

    Jeg håper brunsneglen aldri finner veien over Saltfjellet …

  3. Fjompen sier:

    Usj. Fant et par i hagen idag jeg også. Jeg brukte en stein, ellers samme fremgangsmåte som deg🙂

  4. mimouna sier:

    Er du i gang alt? Har heldigvis ikke sett noen i år, men da skal jeg holde utkikk.

    Vi har bare veps vi! :o)

  5. LindaN sier:

    jasså – minnestund du….. hadde jeg vært brunsnegl hadde jeg nok holdt meg langt unna den minnestunden😉

  6. Fru Fryd sier:

    Alt nå!!! Uff og asj

  7. Merete sier:

    Å nei, er de ute allerede? Har en nabo som plukker snegler mens hun går på tur med hundene sine. Likevel pleier sneglene å klare å komme seg opp i hagen vår.

  8. Tutten sier:

    Brune snegler vil vi ikke ha (:

  9. vibbedille sier:

    SNEGLER???!?!! ÆÆÆÆÆsj!! Lurer på om eg kan bli plaget med de UHYRENE her oppi 3 etg! Har bare en stor terrasse, men skulle i forundre meg om de klatrer!! Fysj av meg!!

    Har planer om herlige grønnsaker og nyyydelige blomster så de får JAMMEN holde seg borte!! Gleeeeder meg til å plante!!

    DET ER VÅÅÅÅR!!!(men tror du ikkje det kom et pat cm SNØØØ i natt?????!) Men NÅ har SOLEN visket nattens tragedie bort!! hehe Nå vil eg ha grønne plener!! Og jammen lukter det gjøsel ute fra åkrene idag så det er et støøødig vårtegn!! JUHUUUU

    Kooos deg og ha en herlig dag!

    Klem&Kos Vibbedille

Legg igjen en kommentar

