TdF og amerikapakke

Så kom jeg omsider i mål på min Tour, to dager etter at vinneren forserte Champs Elysée. Her er nemlig lappene jeg mangla for å kunne montere teppe nr en:

Selv om jeg ikke ble ferdig med målsetting nr 2 innen fristen føler jeg meg som en vinner. Jeg har faktisk klart å hekle lapper nok til mer enn to av det opprinnelige Babettes blanket, og jeg trodde jeg gapte vel høyt da jeg meldte meg på med ett.

Så nå gjenstår den kjipe festlige delen, nemlig å få montert de 207 lappene som utgjør det ene teppet. At det fremdeles mangler 93 lapper og montering på teppe nr to er såklart bare en bagatell.

Jeg blir nok ikke arbeidsledig med det første, jeg fikk nemlig amerikapakke her om dagen. Det vil si, da jeg kom på posten med hentelappen min fikk jeg denne:

Inni sekken fant jeg ei noe lørvete eske, og i den skjulte denne herligheten seg:

Heldige, heldige meg!

16 svar til TdF og amerikapakke

  1. lise sier:

    Heldige deg, flittige deg og snart veldig-lei-av-å-montere-deg. Fantastisk innsats med teppene – og du har motivert meg til å begynne på tenke på mitt ikke enda påbegynte. Det er vel snart på tide, det kan jo ikke være 30 grader så lenge til..? Hadde vi nå engang rent litt bort av den varmen, men nei.

  2. sisselS sier:

    Gratulerer med ferdig tdf, flotte tepper. En helt fantastisk pakke du har hentet altså – har sett på noen av disse jeg også men ikke bestilt (enda). Det ligger en pakke på posten med bøker og venter på meg også, må se om jeg kommer meg dit i dag med vridd ankel:-(

  3. Kicki sier:

    Så flink du har vært. Jeg er helt imponert!! Ho ho, jeg misunner deg IKKE monteringsdelen!! Pakker i posten er gøy, det kommer snart et ras av pakker til meg også. Johoooooo

  4. Anne-Ruth sier:

    Gratulerer med seieren! Og kos deg med premien, for det er vel det bøkene er?

  5. Merete sier:

    Imponerende mengde lapper! To tepper, altså? Enda mer imponerende!

  6. mereteveian sier:

    Super seier, – og med tjuvstart på ol/ neste års tour?
    Lekker pakke *misunnelig på heldige deg*
    Men ikke misunnelig på trådfestinga!

  7. Solveig sier:

    Alltid gøy med nye bøker. Misunner deg ikke monteringsjobben – den trengs det masse tålmodighet til. Men det er jo gøy når det begynner å bli ferdig.

  8. sipusa sier:

    Ja, du har vært kjempeflink! Og pakke er alltid kjempegøy:-D venter selv 4kg alpakka til spinning i postenjeg, men lurer fælt på hvordan det ser ut, hehe,,,

  9. Silja sier:

    Vet du, en prikklik pakke hentet jeg hos posten for et par mnd siden. En sekk som inneholdt en lurvete eske som igjen inneholdt 4 bøker.

  10. Margrethe sier:

    Så flink du har vært! Du er imponerende god til å lage tepper!

  11. Beatemor sier:

    Å for en herlig bokpakke🙂

  12. Merete sier:

    Så flott med pakke. Min siste Amerikapakke var tom, og kom flat i en pose med et standardbrev fra posten.

  13. turvid sier:

    Lykke til med monteringen…

  14. Kate sier:

    Der har du noen flotte bøker, tror du får mye glede av de. Lykke til med sammensyingen av tepet.

  15. mimouna sier:

    Jeg er nok mer misunnelig på bokpakken enn på monteringsjobben ja! Men jeg er spent på å se teppene ferdige!

    Har fortsatt mer Jumbo Mohair på lager, tror jammen jeg også har strikket en sånn sennepsgul genser når jeg tenker meg om. Da ble det 4 da…

  16. petronella sier:

    Heldige du – Jeg ønsker meg ei sånn Victorian Lace Today- bok. Har nettopp bestilt Wrap Style
    av Pam Allen og Ann Budd, og gleder meg vilt. Men neste på prioriteringslista blir definitivt Victorian Lace Today🙂

Legg igjen en kommentar

