Nye venner

Etter ti dager som verdens ensomste degus har pelsballen Fluffy endelig fått to nye venner i dag.

Hun har aldri vært helt fortrolig med mennesker, og da hun ble alene ville hun knapt ta imot godbiter fra oss, så det har vært triste dager for henne. Hun har holdt seg inne i løpehjulet sitt og bare nappa til seg en og annen av de aller beste godbitene. Det har ikke vært noe kjekt å ha et så trist dyr i huset.

Da de to nye ungene ble sluppet inn i buret kom hun ut med det samme. Nå har hun undersøkt dem nøye, de har undersøkt det nye huset sitt. Fluffy har påtatt seg rollen som vakt og sier fra hver gang vi er i nærheten, hun er vel redd vi skal ta dem fra henne igjen.

Vi får gi dem mest mulig ro, så finner de seg nok til rette med hverandre og oss etterhvert!

3 svar til Nye venner

  1. Margrethe sier:

    Åååå, så søte! Herlig hvordan dyr kan vise personlighet altså, selv om det kan være vondt å se på.

  2. Josefine (HB) sier:

    Så søte , da !🙂

  3. Greta sier:

    Hei!
    Eg har sittet å surfa over heile bloggen din, og må si meg meget inponert. Du har laga så mykje vanskelig. Driver å pusler en del sjølv, men som oftest må eg lage meg mine egne mønstre, for eg klarer ikkje å få med meg alt i oppskriftene. (Dysleksi).Maske antall og diagram, går oftest bra.Ser på bilda og prøver meg frem. Derfor blir eg ekstra inponert når eg ser slike flotte produkt som du lager.
    du er ei kreaqtiv dame. Kjekt å sjå så mykje fint.

Legg igjen en kommentar

