OktoberRosa.

I år som i fjor har jeg laga et bidrag til OktoberRosa, i håp om å få inn
mest mulig penger. Vet du ikke hva OktoberRosa er? Klikk deg inn på linken og les, og send gjerne linken til alle du kjenner!

Takket være Kiwas tiltak fikk jeg fingrene og kameraet ut og nå er
bidraget mitt ferdig.

OktoberRosa

Sjalet er Alix’s lace prayer shawl strikka i Evilla garn, pulsvarmerne har jeg mekka ut fra sjalmønsteret, og armbåndet er eget design.

Her har sannelig augustsokkene i sokkealongen greid å snike seg med.
Jaywalkere i diverse restegarn, str 42.

augustsokker

Vi kjøpte blomster for å dekorere heimen litt ekstra da
prospektfotografen var her. Noe sier meg at vi bør kjøpe nye før visning???

gerbera

georginer

10 svar til OktoberRosa.

  1. lises sier:

    Sjalet er kjempeflott. Jeg gleder meg til auksjonen, den kommer til å bli råbra, tror jeg.

  2. Vivi sier:

    For et lekkert sjal! Nå vet jeg hva jeg har lyst å by på🙂

  3. Merete sier:

    Nydelig sjal! Krysser fingrene for mange og høye bud!

  4. lises sier:

    Jeg kom forresten i skade for å tagge deg på bloggen min…

  5. mereteveian sier:

    Et nydelig sjal, – så flott at du fikk det ferdig i tide!
    Likte sokkene også jeg, da, men så er jo jaywalker et av de artigste mønstrene jeg har strikket🙂

  6. kicki sier:

    Det sjalet ble jo bare råflott, Dyveke!!

  7. artinreality sier:

    Utrolig nydelig sjal! det kommer nok til aa gaa bra paa auksjonen, ja! Og, tusen takk for at du linket til moensteret. Jeg samler paa de flotte moenstrene til jeg blir litt flinkere, jeg! Gleder meg til det. I mellomtiden faar jeg se om jeg faar raad til noe flott paa auksjonen!🙂

  8. Ronille sier:

    Halloen. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min🙂 Knall lekkert sjal og flotte sokker du har laga. Ha en fortsatt fin kveld🙂

  9. Sylvia sier:

    Hei. Lekkert sjal, fy søren altså!
    Og et lekkert hjem også!
    Og så vil jeg bare si at jeg har vært på bloggtreff live i dag, med en venninne av deg. Hvem det er, finner du ut i bloggen min. Velkommen!

  10. Arielle sier:

    Og fytti katta for et rå lækkert sjal du har stikket.
    Utrolig lækker mønster.
    Flotte sokker og.

Legg igjen en kommentar

