Strikke? Jeg?

Livet er så ekstremt hektisk for tia at jeg har nesten klart å strikke ferdig et par sokker som ble påbegynt i august.

Vi skal ha visning i begynnelsen av oktober, og etter den tid håper jeg å få litt mer tid til blogg og andre hobbysysler. Heng med, jeg lover å komme sterkere tilbake!

Vel, badet er i det minste ferdig, og det har vi strengt tatt mer glede av
enn et par sokker:

Ferdig bad

bad utsnitt

Vi syns det ble veeeldig fint, det hender jeg går inn dit bare for å se og
se, kan ikke helt tro at 80-tallsbadet vårt kunne bli sånn. Og vi har varme i gulvet, fantastisk!!! Badbildene er ikke mine, de er tatt av prospektfotografen.

Siden vi flytter snart kan det vel tenkes at vi kommer til å pusse opp et
bad eller to om noen år, kan noen da fortelle meg at vi IKKE skal ha
veggfliser som er 10*30 cm. Bare minn meg på for en jobb det var å
lime på plass og fuge flisgalskapen!

Det ble en del fliskutting underveis, her er den minste biten som ble
brukt.

flisbit

En liten gjest hadde vi også, syns den var så fin der den hadde en pust
i bakken på eikeplata.

sommerfugl

Vi jobber mot visning nå, og har hatt inne profesjonell fotograf for å få
lekre bilder til prospektet. Her er spisestua vår styla og klar.

spisestue

Noen gang lurt på hvordan det ser ut bak kulissene når det ligger ute
prospekt med de lekreste interiørbilder? Her har du svaret:

rot

8 svar til Strikke? Jeg?

  1. randi sier:

    Utrolig flott bad!!litt missunlelig på deg der ja.

  2. kicki sier:

    Så utrolig lekkert badet ble!! Skjønner godt at du bare må inn der å nyyyyte det ja. Ha en fin helg🙂

  3. Lise sier:

    Badet ble virkelig rålekkert! Litt trist å flytte fra det, men det finnes jo flere bad å pusse opp. :-p

  4. Vivi sier:

    Det badet er bare såå lekkert! Har du rammet inn et bilde av det til å ha på nattbordet?
    Jeg liker huset deres kjempegodt, litt rot eller ei:-) Det er bare så stemningsfullt og fullt av karakter! Lykke til med salget!

  5. Bjørg sier:

    Så utruleg fint bad. Likte måten det får brutt opp veggen på med kombinasjon ulike fliser og trepanel. Det blei ein veldig fin variasjon på dei store flatene. Veldig kjekt med idear på interiørfronten, for det er ikkje så lenge til vi går i gang med å pusse opp eit heilt hus her, sjølv.

  6. Felisi sier:

    Superlekkert bad, og flotte bilder! Men takk for påminnelsen om hvordan det ser ut bak ryggen på fotografen ;o)

  7. Irenetur sier:

    Lekkert, lekkert!!! Dere har jammen stått på!!

Legg igjen en kommentar

