Nr 5000 har meldt seg!

Det viste seg at Tutten (link til bloggen hennes like til høyre her) var besøkende nr 5.000! Neste gang vi møtes får du en liten overraskelse – kanskje noen hvite perler?

Babyskoene fra forrige post er ferdig montert, alle fem parene:

Babysokker

Jeg var en av de heldige som ble trukket ut som mottaker av garn fra
Silja.  I tillegg til Sisugarnet fikk jeg maskemarkører som matchet. Jeg har ikke hatt pinnene i Sisu før, så dette var knall! Fine farger er det også – og koselig kort.

Garnpremie

Jeg har prøvd meg som kirurg nylig. Bamsen som har fulgt arvingen gjennom hele livet har en svak hals og må opereres med
jevne mellomrom. Nå var tiden inne igjen, og det var bare å få det
unnagjort.

Baje

Med god redskap gikk det relativt smertefritt for pasienten og den pårørende. Kirurgen stakk seg litt, men har kommet seg igjen.

Operasjonsnål

Jeg syns ofte forfallet blomster går gjennom kan være mer spennende enn når de står i full blomst. Her har en gerbera forgjeves prøvd å spre
genene sine før den knelte selv.

gerbera

Jeg strikker også, men det går i masseproduksjon av vinvesker fordi jeg skal ut og selge i slutten av måneden. De er ikke særlig spennende å vise fram underveis, men her er i det minste en sniktitt på noe som skal bli dekorasjon på en av dem.

perlepynt

10 svar til Nr 5000 har meldt seg!

  1. Lise sier:

    Babytøflene er supersøte! Jeg gleder meg til å se ferdige vinvesker, pynten der gjorde meg nysgjerrig!

  2. LindaN sier:

    Så fine de babyskoene er!!

  3. Tittei sier:

    Heldige bamsen, greit å ha et hode som kan sys på når det detter av.
    Babyskoene ble kjempesøte. ~~~:o)

  4. grethe sier:

    Så fint at bamse fikk komme på friskhuset ditt. På sykehuset høres det jo ut som en blir syk. De babyskoene er så fine, har sett de på en annen blogg også. Blir spennende å se vinveskene ferdige, de blir nok fine med slik fin pynt. Ha en fin torsdag.

  5. toneh sier:

    Takk for titten i bloggen din! Du lager mye fint! De babyskoene er kjempesøte, flotte farger! Ha en fin helg!

  6. Felisi sier:

    Nydelige babysko! Lurer på hvordan de sitter på foten forresten…?

    Du kan godt vise frem vinvesker under produksjon også altså, vi er nysgjerrige! Pynten ser ut til å bli fin ihvertfall.

  7. Vivi sier:

    Nydelige babysko:-) Jeg har strikket meg sokker i det samme garnet som du fikk fra Silja. Skikkelig lekkert garn.
    Koselig at bamse er friskmeldt.
    Ha en flott helg!

  8. tutten sier:

    Hvite perler ? Hjeeelp (hi-hi) Ønsker deg en riktig god helg.

  9. Artinreality sier:

    Utrolig søte babysko! Flotte farger også! Godt at du er bamsedoktor – det er greit å ha en der hjemme, ellers vet jeg om mange som tar dem med seg når legestudentene i Oslo arrangerer bamsesykehus. Men det er jo mye fortere at mamma er doktor, selv hvis mamma blir litt skadet i prosessen… Ha en strålende dag!

  10. Sylvia sier:

    Litt kirurgi må til , til søte kosebamser, ja!
    Og den planten med de fine fargene….det så nesten ut som noe ullent til å strikke med, synes jeg! Ha en fortsatt fin uke!

Legg igjen en kommentar

