Åh!

Jeg fikk nettopp sms om at DEN har kommet og kan hentes – men ikke før i morra fordi budet kom med DEN rett før stengetid!!!

Det er nesten litt for kjapt, jeg  regna med at det kom til å ta minst ei uke så dette er nesten som om vannet skulle gå en måned før terminen. Skummelt og spennende på én gang. Jaja, jeg skal uansett på konsert med Mari Boine i kveld så det er like greit at jeg ikke henter DEN før i morra.

Prosjektet mitt går framover og passer faktisk, også dette er bare til
meg. Siden jeg fremdeles får assosiasjoner til frimerkesamling så får
det vel bli frimerkesokker da!

Sokker

Jeg prøvde meg på pannekakesteiking i ei teflonpanne i går, her er resultatet:

pannekake

Minner mest om en mislykka omelett! Sinna jeg? Næsj, bare fordi den &%¤%¤ pannekaka limte seg fast i den %&¤%/ panna?

4 svar til Åh!

  1. Felisi sier:

    Aha, så det var sokker det skulle bli! Kule blir de, og fin hæl du har strikket.

    Ok, så vet man at det er en grunn til at gubben steker pannekaker i jernpanna! *fnis*

  2. Frida sier:

    Det er et par meget lækre sokker du er i gang med at strikke…jeg glæder mig til at se dem færdige.
    Forresten, så er jeg meget fasineret over det flerfarvede garnet, som du bruger i sokkerne…MEGET lækre og spennende farver *drømmer*🙂

  3. marithelene sier:

    For noen flotte sokker du strikker,kjempestilige!!!Og du..,teflon er noe møkk!!!Det vet jeg det meste om.Her har minsten fått min teflonpanne ut i sandkassa :0)

  4. Stine sier:

    Åh, disse sokkene (regner med at det er sokker) Var virkelig fine! Hadde aldri kommet på et slikt design selv.
    Virkelig flotte må jeg si!

Legg igjen en kommentar

