Julestemning og frukt

Med varmegrader tilsvarende en middels nordnorsk sommer og dårlig med juleforberedelse er det ikke mye som sladrer om at jula nærmer seg hjemme hos oss. Kameraet fant likevel litt julestemning på stua. At nissen har holdt til på peisen sia forrige jul, og snømannen sia jeg var i Drøbak i september behøver jeg jo ikke å nevne.

DSCF4186

Jeg syns i grunnen det er greit at jula ikke har flytta inn, julepynten og -maten skal helst vente til lillejulaften ellers blir jeg smålei hele greia tidlig i desember.

DSCF4189

Frukt er viktig for den som skal holde seg sunn og frisk, lurer på om det er derfor Altmuligmannen har foret meg med epler i det siste? Først fikk jeg den røde iPoden til bursdagen min i oktober (jada, etter første turen med følge av iPoden var jeg uhelbredelig hekta). Da han kom med MacBook Pro til meg for et par uker siden holdt jeg på å ramle av stolen jeg heldigvis satt på. Maken til gavmildhet har jeg ikke opplevd før – og nei, han er ikke til utleie! Verdens snilleste Altmuligmann!!!!

DSCF4194

Så nå nyter jeg mine daglige epledoser og dette blogginnlegget er faktisk det første som tastes på macen min. Kjenner jeg er ganske så barnslig glad for å få det til.

2 svar til Julestemning og frukt

  1. lise sier:

    Aha, det var sånne epler GR skulle ha delt ut! Uansett skal jeg bringe tipset videre, selv om jeg ikke tror det blir annet enn spiselige epler på meg med det første, men så har jeg det vel egentlig greit med en kombinasjon av den lille HP-minien og den stasjonære som passer både til retting og seriesying. Ja, sistnevnte er et begrep for å sy og se på serier samtidig!

  2. Margrethe sier:

    Takk for forslag om streetart. Jeg tok noen bilder av det i Paris da jeg var der og det er virkelig kult! Og – det finner jeg nok både i Berkeley, Bergen og New York. Litt mer usikker på om jeg finner det langs veien i Arizona, men jeg skal være på utkikk iallefall🙂

Legg igjen en kommentar

