To frekke fyrer

Våre to nye familiemedlemmer har stort sett oppført seg pent etter at de kom i hus, og har glidd greit inn i familien. I natt har de imidlertid gått langt over streken.

Da jeg gikk og la meg i går kveld skulle de bare lese ferdig Pondus, og lovte å slå av lyset på sin ferd mot senga.

Uskyldigheten selv!

2009_04250015

Noen timer seinere våkna jeg av at jeg var tørst og skulle bare hente meg et glass vann. På stua sto både lys og musikk på, og dette synet møtte meg i sofaen:

2009_04250014

Ullbert med ørene i dusken på Herbert er sannelig ikke et vakkert syn!

I dag er de lysegrønne, tamme og mumler hest noe om å feire Cruzidulls bryllup…

14 svar til To frekke fyrer

  1. Kiwa sier:

    Jeg synes da virkelig ikke at du kan sette foten ned om de ville feire Cruz. Det vil vi jo alle!!

  2. lise sier:

    Du får dele litt sjampis med dem i kveld, dyveke – ikke vær så streng! Dessuten sier de sannsynligvis nei takk, siden de er lysegrønne.

  3. Kicki sier:

    He he, herlig!!

  4. Tutten sier:

    Hi-hi, ja sånn går det når du gir de litt frie tøyler.Ha en fin helg.

  5. Det var ein koselig historie, og bryllup må jo feires:) Ha ein flott kveld!!

  6. petronella sier:

    Festlige karer😀
    Ha ei fin helg, og hils Ullbert og Herbert riktig god bedring.

  7. vivi sier:

    *latterkrampe*

  8. mimouna sier:

    Ikke bra. *rister på hodet* Her må det nok dressurkurs til.

  9. Kristin sier:

    Jeg ser mimouna foreslår dresurkurs… Men ærligtalt hvor ofte tror dere Cruz har tenkt å gifte seg da?? Skal det ikke være lov å slå ut håret i en sånn annledning? Men skulle derimot gjenta seg ofte synes jeg vel at det bør slås hardt ned på!! Fortsatt god helg *ler*

  10. Tittei sier:

    Det er tydeligvis andre skikker på strilelandet enn i mer urbane strøk. *fnis*

  11. Altmuligmannen sier:

    Litt festing i gode anledninger må vi bare godta. Men tror jeg skal låse inn singlemalt whiskyene mine heretter.😉

  12. Unni sier:

    *ler så jeg griner*

Legg igjen en kommentar

