Kjøkkenutfordring.

På Hobbyboden har det gått ut en generell utfordring på å vise fram kjøkkenet sitt, og der er jeg ikke vanskelig å be for tia:

2009_03050069

Bildet er forøvrig utdatert allerede, det har nemlig skjedd store ting på flisefronten, men det kommer jeg heller tilbake til når alt er helt ferdig.

2009_03050053

Kjøkkenbenken er i rustfritt stål med vasken sveist på, dermed er det ingen kanter eller overganger som samler skit og bakterier.

2009_03050064

Stikkontakter må også matche resten av kjøkkenet.

2009_03050042

Jeg har såklart strikka litt i det siste også. Marslua i luealongen,  Bubo Bubo som Tittei har laga mønster til måtte døpes om til Bimbo Bubo etter at knappene kom på plass…

2009_03050049

Lua er strikka i Karaoke på pinner nr 4.5, det gikk med mindre enn ett nøste, og den er i barnestørrelse.

2009_03050034

Siden det er baby på gang i slekta har jeg produsert et nøstebarnteppe i kornblomstblått Oleanagarn.

Fargen var så nydelig at jeg ikke kunne gi meg med teppet, så da ble det ei smådjevellue i tillegg. Og sannelig kom det et par sokker også før jeg klarte å legge vekk garnet.

7 svar til Kjøkkenutfordring.

  1. vivi sier:

    Det blir drittlekkert, for å si det mildt. Gleder meg til det er helt ferdig, og bloggifisert:)
    Skal si du er produktiv med pinnene også.

  2. Hobbyugla sier:

    Gleder meg til å se det ferdig, for jeg regner med at du legger ut bilder da også🙂

  3. Tittei sier:

    FOR et rot du har på kjøkkenet! *fnis*
    Det blir vanvittig kult, og jeg gleder meg til innstrikking.
    Bimboen var riktig søt. Hehe. Kjekt at du strikket den.

  4. lise sier:

    Kjøkkenet kommer til å bli så fint! Jeg digger tapeten, den er så kul!

  5. Sommerfuglen sier:

    Kornblomstfargen er kjempenydelig!
    Skal si kjøkkenet blir fint. Gleder meg til å se ferdig resultat!

  6. Hege sier:

    Herlig lue! Hege

  7. Heidi sier:

    Hei!

    Så fin blogg du har! Her må jeg snoke litt fremover tror jeg =)

    Lurer på hvor du har fått tak i den kjøkkenvasken? *vil ha!!*

Legg igjen en kommentar

