Kjøkken – før.

Jeg har nevnt at vi har planer om å pusse opp kjøkkenet, sånn etterhvert.

Plutselig er det ikke etterhvert, det er nemlig i ferd med å skje akkurat nå. For noen minutter siden forsvant kjøleskapet ut med en mann i hver ende, det skal få et nytt og bedre hjem.  For noen dager siden la vi ut kjøkkeninnredninga til salgs på Finn, og i morra formiddag kommer biler og folk for å demontere og bære ut alt som er av skap, samt de hvitevarene vi skal bytte ut.

For ikke mange dagene siden så kjøkkenet sånn ut

2009_01240022

Det gjør det forsåvidt nesten nå også, bak alle eskene og rotet som dekker gulv og de fleste overflater. Det er utrolig hvor mye sånne kjøkkenskap rommer!

2009_01240026

Det nye kjøkkenet har stort sett kommet i hus i tildels ganske små deler. I den boden har vi kjøleskap, micro og ventilator. På gjesterommet ligger en haug med underskap. Under trappa er forhåpentligvis dekksider, skapdører, hengsler og bein. På hobbyrommet mitt breier noen stabler med kolonialskuffer seg, og diverse andre steder er forhåpentligvis fliser, tapet, mer tapet, sparkel, pensler, maling, rørdeler, blandebatteri, lamper, men ikke be meg finne dem.

2009_01240038

De stedene vi ikke har puslespillbrikkene til det nye kjøkkenet er i ferd med å bli okkupert av diverse fra det gamle kjøkkenet. Så langt er det stort sett bare badet som ikke er inntatt av et eller annet i papp eller plast.

2009_01240040

Jeg gleder meg til å få bort halvøya som alltid er i veien når mer enn én prøver å gjøre noe fornuftig (evt ufornuftig) på kjøkkenet!

5 svar til Kjøkken – før.

  1. Januarsola sier:

    Så spennende! Da vet du hva du skal gjøre i nærmeste framtid😉 Gleder meg til å følge med på fornyelses prosesen !!

  2. lise sier:

    Dette ser kjent ut – jeg gleder meg til å se den nye look-en.

  3. vivi sier:

    Gleder meg masse til å følge med på dette! Lykke til!

  4. Januarsola sier:

    pst… En lite utfordring ligger på bloggen min og venter på deg!

  5. irenetur sier:

    Imponert over at dere orker å sette i gang, igjen! Men gleder meg til å se det ferdige resultatet!

Legg igjen en kommentar

