Jeg er invitert!

Sammen med alle som vil er jeg faktisk invitert til Muffin, bare se her:

3156984824_1553ccba36

Så nå strikker jeg litt på gardinene mine, og snart kan det hende jeg monterer videre på teppet mitt.

2009_01020039

Kopp måtte jeg ha med selv. Egentlig skulle det være den fineste koppen min, men jeg har faktisk ikke en fin favorittkopp. Denne gangen låner jeg Altmuligmannens elgkopp, den har så sjelfullt blikk.

2009_01020037

48 svar til Jeg er invitert!

  1. Liv-Toril sier:

    Hilser på… for jeg er også på party hos Muffin. Gardiner… Du verden dere damer er jammen flinke med de store prosjektene.

  2. Nunne sier:

    ARTIG, HVEM hadde trodd vi skulle bli så mange?
    Dette var gøy…mange nye damer som jeg ikke har hilsa på.
    Veldig kosleig å møtes her hos Muffin, ho er ei knakende kreativ jente…
    God kveld, jeg er fra Glomfjord og heter Nunne..

  3. Kate sier:

    Hi hi, det var en morsom kopp å ta med seg på party. *fnis*

  4. Marianne G sier:

    Tji-hi. Det var en herlig kopp. Tipper det ikke er mange andre som har med en slik til Muffin i kveld. Håper du koser deg.

  5. Englekyss sier:

    Koselig å tregge deg, søt kopp!

  6. popsinune sier:

    Hei ! Koselig blogg å titte innom. Imponert over at du strikker gardiner, men da jeg så at du også hekler diiiigre tepper, så skjønner jeg at du nok ikke har tatt deg vann over hodet. Blir spennende å følge med på gardinene !

  7. Anne Grete sier:

    Hei, for en flott kopp du har med deg på partyet. Ha en fortsatt koselig kveld.

  8. mereteveian sier:

    Hei, fint å se deg her! Artig kopp, – virkelig sjelfullt blikk. Kan jeg få se litt mer på den gardinen din, tror du?

  9. Hobbyugla sier:

    En ordentlig sjarmerende kopp🙂 Ha en fortsatt fin fest

  10. torill sier:

    åå den elgen var nå så søte..

  11. linn sier:

    synes det var en fin kopp du hadde, liker saanne kopper jeg. blir det noe montering paa deg da?? koselig aa komme innom gjennom muffin’s party:)

  12. Lovise sier:

    Søt kopp, he he.
    Artig å treffe deg på party:)

  13. Lovise sier:

    Glemte webadr…

  14. vibbedille sier:

    Skikkelig KULkopp da!!!! Koselig med party UTEN oppvask he he inne hos meg er dte mini tomater og kaffi samt forskjellige prosjet kom inn en tur da vel! Kooos degog nyyyt kvelden! HER ER DET SNØ OG KALDT!!!!
    klem Vibbedille

  15. kamelia sier:

    Koselig å treffes på party! Og ja, koppen er kul!

  16. Stubbetufsa sier:

    Hei! Vi har nok ikke møttes før! Stubbetufsa, og jeg er fra Kvænangen i Troms. Det med de gardinringene så jeg ikke helt for meg? Istedet for ringer av tre til oppheng? Eller? Jeg må nok innom deg senere og sjekke! Koselig å treffe deg!

  17. anjahsh sier:

    Fryktelig morsom kopp. Skulle gjerne hatt en sånn:)
    Ha en hyggelig kveld

  18. Fjompen sier:

    Utrolig stilig kopp🙂 Og gardinene dine gleder jeg meg til å se ferdig. Ha en fortsatt fin partykveld.

  19. Tiriltunge sier:

    Hei. Morsom og stilig kopp du har. Er nok første gang jeg er innom her. Det er litt travelt idag, så jeg får heller komme tilbake ved en senere anledning. Ha ei riktig fin helg.

  20. Hege sier:

    Det var en stilig kopp🙂

  21. mimouna sier:

    Hihi, likte elgkoppen. Selv drikker jeg te av en Ole Brumm-kopp på størrelse med en potte. Triveli party hos Muffins!

  22. lise sier:

    Gardinene dine er de tøffeste! Kanskje noe for vårt kjellervindu med enkelt glass i også? Hvis du lager for mange, så…😉

  23. Ruth@ sier:

    Halloen er innom en snart tur…vet ikke om jeg får strikket så mye men her er det mange nye bloggere kos deg videre i kveld…

  24. AnnetteK sier:

    Innom en tur som snarest for å hilse på. Kommer innom igjen en dag jeg har bedre tid🙂

  25. Mrs. Darcy sier:

    Skikkelig hypnotisk blikk på den elgen *he, he*!

  26. ronille sier:

    Heisann. Masse stressa folk i partyet til Muffin, kjempe kos med så mange på besøk når eg sitter her aleine og strikketøyet mitt har blitt heilt feilstrikka ei stund🙂 Ha ei fin helg🙂

  27. Hei på deg! Det er tydeligvis ei stund sia jeg var innom deg, for den strikka gardina har jeg ikke fått med meg. Jeg får lese lengre bakover en annen kveld. Nå må jeg stikke bort og prate med noen flere før partyet er over. Håper vi ses snart🙂

  28. BellaDonna sier:

    Hei, koselig med party. Det er en stilig kopp!! Kos deg videre i helgen.

  29. SiriL sier:

    Strikketøy, pc og godt i koppen = bloggparty🙂 Utrolig morsom kopp du har! HA en fortsatt fin kveld..

  30. Beate sier:

    Wow! strikker du gardiner. Jeg er imponert. Håper å få se bilde, hørtes tøft ut!
    Herlig kopp du har tatt med påpartyet🙂

  31. Trollmor sier:

    Herlig kopp, spennende med strikkede gardiner:) gleder meg til å se. Trivelig å treffe deg hos Muffin:)

  32. Tess sier:

    Så stilig kopp! God helg til deg!

  33. Melis sier:

    Så morsom kopp du har lånt fra altmuligmannen din🙂

  34. Trollkåno sier:

    Hei!
    Dette vart ein artig kveld, so masse nye bloggarar «dukka opp».
    Skikkeleg kjekt…..må visst kome tilbake til dei etter kvart.
    Legg deg på favorittane, so eg finn deg att…..vil gjerne sjå meir hjå deg.

  35. Vigdis sier:

    For en artig kopp, aldri sett noe lignende! Takk fo titten🙂

  36. Ann sier:

    Ja, det må man si. Den elgen var jo nesten tilstede i rommet, han😀

  37. Anita sier:

    takk for besøket – trodde ikke det var så mange våkne enda🙂

  38. Muffin sier:

    Artig kopp! Tusen takk for at du kom på party hos meg, det var såå trivelig.

  39. djinx77 sier:

    Rå stilig kopp! Den likte jeg! Ønsker deg og dine et godt nytt år!

  40. Maja sier:

    Herlig kopp. Den var jo bare så fin da.

  41. Marit sier:

    Så kul elgkopp! Ha et riktig godt nytt hobbyår!

  42. irene-w sier:

    Hei, hyggelig selskap i går! Og så kul kopp du har!!

  43. Blåbærtua sier:

    Hei. Kjekt å hilse på. Rakk ikke over alle igår. Stort selskap! Flott kopp, godt at alle hadde med sin egen. Ha en fortsatt god helg!

  44. Bjørg Haug sier:

    Hei! Hyggelig å hilse på deg her hos Muffin.

  45. Nita sier:

    Strikke-gardiner høres spennende ut🙂 Takk for titten inne hos meg, nå er jeg på en litt forsinket besøksrunde…

    Ønsker deg en god søndag🙂

  46. hobbyvenn sier:

    Godt nytt år! Takk for koselige stunder her inne i året som har gått, og mange gode kommetarer hos meg…

Legg igjen en kommentar

