Årets første dag.

Fjoråret ble avslutta med verdens beste suppe, Tom Kha Gai, og tradisjonelt fyrverkeri.

2009_01010006

2009_01010025

Nå er 2009 i gang og jeg har blitt lurt til å gå gjennom garnet mitt og finne ut hvor mye jeg egentlig har. Kjedelige greier, nå kommer jeg ikke til å ha samvittighet til å kjøpe et eneste nøste før jeg nærmer meg 60!!!

Hvor mye jeg har? Mindre enn egenvekta mi i det minste…

2009_01010026

Det går framover med Babis, men hjelpes så lei jeg er av å hekle sammen lappene. Uansett hvor mye jeg blokker så er og blir denne for liten, så det er bare å fortsette. og fortsette og fortsette og fortsette

2009_01010021

Før du går igjen – jeg ønsker deg et godt og kreativt nytt år!

7 svar til Årets første dag.

  1. Kiwa sier:

    Babis blir kjempebra! Du er flink altså!!! Selv om du ikke vil være det.

    Og så lenge jeg har mindre garn enn deg, så kan du ha så mye garn du vil for min del. *nikker*

  2. medina sier:

    Her jeg sitter og er litt sulten, frista den suppa veldig! Godt nyttår!

  3. lise sier:

    Spennende suppe. Tror jeg. Har du for mye garn, så har jeg sikkert for lite. *hinte*

    Kjempekreativt nytt år!

  4. mimouna sier:

    Ingen får lov til å veie mitt garn! Uansett er det kjekt å ha et lite kriselager i tilfelle man snør inne eller noe…… Har planer om å loppe SparKjøp for garn på januarsalget jeg, trenger noen nøster jeg kan bruke og ikke bare se på. (Altså IKKE mer alpakka her i huset, har ikke råd til å bruke det)

    Suppen så spennende ut, og Babette blir fin. Ha et kreativt nytt år! :o)

  5. minon sier:

    Åh, så deilig den suppen ser ut!

    Kjempeflotte bilder du har tatt. Likte spes godt stjerneskuddbildet.

  6. Kicki sier:

    Babette blir kjempefin!! Du må jo røpe hvor mange kg du har. Har du sagt A må du si B… *fnis*. Skal veie mitt nå i januar, men har nok laaaaaaaaangt mindre enn deg.

  7. mereteveian sier:

    Takker for besøket i går da vi vandret på bloggrunden i Jorids party! Jeg rakk jo ikke å hilse skikkelig på deg, så nå tar jeg turen rundt på nytt. Jeg var nemilig innom, men tror du kommentaren min ville igjennom? (Jeg «så» nok at du var opptatt med bloggerbesøk🙂

    Så hyggelig at du likte servicet mitt, – det blir jul når det settes i skapet her. Men nå blir det siste helgen, for juletreet skal ut. Du, den suppa…?

Legg igjen en kommentar

