På plass

Så har Babette omsider funnet sin plass.

Etter lett blokking og damping av kanter som bøyde seg litt opp ligger hun nå flatt og veloppdragent på sin tiltenkte plass i sofaen. Arvingen, Altmuligmannen og jeg er absolutt fornøyde med henne. Fargene er riktigst på det nederste bildet.

Det er ingen som har oppdaga den klassiske og åpenbare feilen som kom til syne i det forrige blogginnlegget mitt. Den nye nevøen er kanskje en vims som klarte å surre bort sokken før han var ei uke gammel, men hva skal man kalle henne som strikka en ny sokk i feil farge?

Jaja, det er hvertfall en som har to par sokker i forskjellige farger nå…

Utsikten fra kjøkkenvinduet i dag tidlig. Det nytter ikke å være morragrinete når man kan nyte en så vakker himmel.

10 svar til På plass

  1. Nei, jeg forstår at du ikke er morragrinete med sånne resultater og en lovende ny dag ute! Dette teppet er virkelig lekkert, og det er all grunn til å ta imot masse ros fra oss andre!
    Hilsen Grete

  2. lise sier:

    Herlig Babette, Dyveke. Jeg fikk lyst til å fortsette på mitt, men det må vente mens jeg strikker en genser. Babysokkene var søte nok til å ha flere par av, så det var hell i uhell for små føtter.

  3. Fjompen sier:

    Virkelig nydelig teppe. Og de babysokkene er jo kjempesøte.

  4. Ronille sier:

    Heisann. Innom på min ukentlige bloggbesøksrunde, for å ønsker deg ei riktig god og fin helg.
    Klem🙂

  5. mimouna sier:

    Man kan da vel ikke huske alle slags detaljer, ulik farge på sokkene kan jo skje den beste. *fnis*

    Babette er bare nydelig. Elsker fargene. Sender du over litt tålmodighet, så kan jeg også hekle et slikt teppe?

  6. Ronille sier:

    Heisann. Stikker innom med en god helg klem🙂

  7. MrsPippi sier:

    Hei – så fin Babette ble!! Du kan jo laste den opp på Flickr, så finner den en masse slektninger å hygge seg med!! Her: http://www.flickr.com/groups/purlbeebabette/pool/

  8. Dom där små tofflorna har jag ochså försökt att sticka. Jag lyckades alltid få ett hål längst ut på tåna…konstigt. Du har gjort det bättre.

  9. vibbedille sier:

    Vanvittig flott det der Bebett teppe ditt!*skuler bort på mitt i kurven* kaster meg over og begynner å hekler!!! Tuuuusen takk for inspirasjonen!!! ha en strååålende heeerlig dag og koooos deg masse!Klem fra Vibbedille

Legg igjen en kommentar

