…og nå…

er det like før Babette er samla til en eneste bit!

Det opprinnelige Babetteteppet er til venstre, min påbyggingsdel til høyre.

Mange tråder å feste? Næsj, det ser sånn ut på baksia:

Jeg har nemlig hekla inn nesten alle trådene underveis. Det har gått litt langsommere med både heklinga og monteringa, men det er det absolutt verd. Når jeg har montert de to siste delene og hekla en kant rundt er det maks 5 (sannsynligvis færre) tråder å feste.

Det er forresten høst i hagen nå, og i dag er det ikke bare blader som faller. Et og annet tre har falt for høstenergiutbruddet mitt.

Blomkarsen derimot, den gir seg ikke. Den så ganske stusslig ut etter å ha fått litt for lite vann tidligere i sommer, men nå blomstrer den hysterisk igjen.

9 svar til …og nå…

  1. Kiwa sier:

    Ååååh så fint babette blir! Jeg er stum av beundring!

  2. sipusa sier:

    Nydelig babette!! Jeg er helt sukk og sukk over den der altså:-D
    Du har forresten fått en award:-D

  3. lise sier:

    Det blir kjempetøft, Babette-teppet ditt!

  4. mimouna sier:

    Fikk skikkelige Gustav Klimt-assosiasjoner av teppet ditt! Kjempeflott ble det! Og så lurt å hekle inn trådene etterhvert da. Tipper det hadde blitt en seig jobb på slutten ellers.

  5. Tittei sier:

    Babetten blir knallfin. Misunnelig på deg som er ferdig med det. Mitt har ikke blitt større siden sist.
    Kan ikke skjønne at Blomkarsen ikke fikk vann….Jeg tror jeg vet noe annet som tok knekken på den. Jeg har bildebevis, men det må vente til laptop er hjemme igjen.

  6. vivi sier:

    Så fint teppet blir! Kjempefine farger:)
    Jeg har ikke tålmodighet til å begynne på noe så stort, så jeg beundrer deg som klarer
    å få det ferdig. Ha en flott uke!

  7. Hannesol sier:

    Er bare innom for å se hvordan det går med Babett’n, det er jo nesten ferdig jo! Kjempeflott blir det! -Går det fortsatt bra med Degusene forresten?

  8. Hildegunn sier:

    Det teppet ble kjempefint, lekre farger!

  9. Dette var en hyggelig blog. Teppe(ne) blir lekre. Jeg har laget trelappetepper, bare et av dem er sydd sammen. Kluet er å feste alle trådene med en gang! Jeg skal jammen meg følge med å se hvordan dette går. Og så nydelige farger!
    Hilsen Grete

Legg igjen en kommentar

