Forsiktig start.

Jeg sliter med å komme i gang med blogging etter ferien, jeg har altfor mange bilder på disken og opplevelser i hodet.

Så derfor får jeg heller starte litt forsiktig med å vise fram et pussig fenomen på himmelen nå i kveld. Det var i ferd med å mørkne ute, og jeg kunne ikke se solstråler eller regn noen steder.

Likevel var denne regnbuen like utafor stuevinduet mitt, på en rosa himmel så den var aldeles merkelig i fargene sine.

Jeg kommer sterkere tilbake… snart… kanskje!

7 svar til Forsiktig start.

  1. lise sier:

    Velkommen tilbake! Tidig fenomen. Hadde du solen i ryggen..?

  2. Kicki sier:

    Velkommen tilbake. Utrolig stilig bilde.

  3. Silja sier:

    Utrolig stilig bilde!!!

  4. Anne-Ruth sier:

    Du så den du også ja… det var utrolig rart og så syns jeg solnedgangen var så utrolig rød!! Jeg tok også bilde av den mystiske regnbuen, men tror ikke jeg fikk et like godt bilde som deg.

  5. Anne-Ruth sier:

    Det ligger en liten hilsen til deg i bloggen min🙂

  6. vivi sier:

    Kjempeflott bilde! Jeg la merke til at himmelen var ganske så rød ja, men så ingen regnbue.

  7. Veldig spesielt og flott. Det foregår mye rart der ute i det store universet😉

Legg igjen en kommentar

