The decision is…

Grønt evillagarn.

Takk for alle inspillene som stort sett dro i samme retning, bort fra det lys lilla garnet og mot det grønne. Da sjaldesigneren Anna kom innom og stemte på det grønne så MÅ jeg jo bare gå for det. Jeg er fornøyd med valget, jeg har samme fargekombinasjonen i ‘naturhagen’ min…

Det kom pakke fra 123Knit i dag også, jeg skjønner hvorfor så mange har falt for dette garnet, det er nydelig. Så nå skal det bli hentesett til en liten nevø(ifølge ultralyd) eller niese(mammamagefølelsen) som kommer i slutten av august.

Litt halvekkelt tåles kanskje i dag?

Vi har en ganske stor edderkoppkoloni her hos oss, og de spinner som gale. Synd de ikke spinner kasjmir eller alpakka ellernoe… uansett, her har en av dem klart å få nettet fullt av dunete frø så det blir nok dårlig med fluefangst. Ser for meg en småforbanna netteier som sitter på sidelinja og forbanner frødunet like inderlig som jeg forbanner iberiasneglene.

Denne kom forbi her i ettermiddag, den er diiiiger!!!

4 svar til The decision is…

  1. Kiwa sier:

    *føler meg nedstemt*

    Og det var diiiger båt og ekkelt spinn, men samtidig litt kult!

  2. sisselS sier:

    Må si jeg er fasinert av hva edderkoppene klarer å få til med den lille kroppen sin. Nydelig farge du skal strikke sjalet i.

  3. Tror ochså att det kan vara körsbär – japan…trodde inte att dom kunde växa här uppe!?

  4. Marí sier:

    Edderkopper som hadde spunnet alpakka hadde vært topp🙂 Tror garnvalget ditt var rett, garnet er iallefall utrolig flott!

Legg igjen en kommentar

