Nr 500!

Det har virkelig hagla med kommentarer her de siste dagene, kjempekjekt!

Jeg har fått kommentarer fra ‘de faste’, de som ofte legger igjen noen ord når de er innom. Det er flere som har gitt uttrykk for at titter her innimellom uten å legge så mange spor etter seg, og ut fra antallet treff er det tydelig at en del nye også har funnet veien inn.

Det er like fint å høre fra alle, og artig å få et inntrykk av hvem som er innom her når det kommer noe nytt. Fortsetter dere å kommentere i samme grad er det ikke lenge før jeg må sende nye pakker i posten… jeg bare nevner det altså…

Men så til det alle sikkert gjerne vil vite – hvem ble nr 500? Det ble faktisk avgjort rett etter forrige bloggpost, men jeg måtte jo holde på spenninga til kommentarene begynte å dabbe av.

Det var to kommentarer som kom så tett at jeg har valgt å ha begge som nr 500. En av de faste som ofte titter innom – Kiwa – og ei som la igjen spor for første gang – Turvid. Kiwa har allerede fått sin lille oppmerksomhet. Turvid får så snart jeg får adresse og et navn postverket vil kjennes ved.

Jeg har fått streng beskjed om å vise fram koketoppvidunderet og steikeovnen altmuligmannen trylla på plass, så her er de:

Koketopp

Det er rent fascinerende å se hvor vakkert flisene speiler seg i koketoppen… jeje.

5 svar til Nr 500!

  1. syglad sier:

    Måtte le når jeg leste i bloggen din, morsom skriving. Ovnen din er en drøm.
    Ha en fin søndagskveld🙂

  2. turvid sier:

    Wow – og tusen takk.

    Nå ligger du i bloglines lista mi, så da er det ikke umulig at det kommer flere kommentarer etterhvert.🙂

  3. Cruzidull sier:

    Det er jo virkelig et koketoppvidunder jo!
    Kjempestilig!
    hilsen hjemløs…

  4. vivi sier:

    Heldige dere! Den ser skikkelig lekker ut! Nå er det vel bare moro å lage mat:-)
    Vår komfyr er 11 år og synger vel på siste verset. Den får bare holde en stund til…. Til vi skal bytte kjøkken om noen år, i hvertfall. Kos dere!

  5. tutten sier:

    Stilig koketopp.Gleder meg til å se den i virkeligheten. Flink altmuligmann du har.Klem

Legg igjen en kommentar

