Nr 500?

Nå er det like før kommentar nr 500 legges igjen her hos meg. Blir det deg?

Nr 500 må selvfølgelig få en liten oppmerksomhet….

Det er selvfølgelig bare jeg som ser hvem som har det magiske tallet, så du behøver ikke gjøre annet enn å legge igjen et lite spor som viser at du har vært innom.

55 svar til Nr 500?

  1. Hobbypiraten sier:

    Hei. Nå har jeg vært på en liten rundtur i bloggen din. Mye fint du har laget. Ha en fin kveld.

  2. Kiwa sier:

    Nå? Er jeg nr 500? Hva om jeg legger inn 100 kommentarer. Får jeg oppmerksomhet da?

  3. Kiwa sier:

    Nå da? Hva med nå?

  4. judit sier:

    Venter spent på hvem som er nr. 500. Fint CoP teppe du har laget, jeg har akkurat startet på mitt, har kommer til den 4. firkanten!

  5. GreteR sier:

    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>
    Ser du eg har lagt igjen spor? lol
    Ha ein fin dag.🙂

  6. Novise sier:

    Ja, jeg får prøve meg jeg også! Og nå skal jeg ta en runde i bloggen din og kikke🙂

  7. Beate sier:

    Her er mitt spor🙂

  8. Hannesol sier:

    Og her er mitt😉

  9. Bente sier:

    Måtte innom og prøve jeg også🙂

  10. Josefine (HB) sier:

    Legger igjen et lite spor jeg også😉
    Mye fint du har inne her !🙂

  11. toja sier:

    Prøver jeg også. Kjempeflott sjal du har lenger ned på siden.

  12. Beate sier:

    Lot meg friste til en tur til her inne😀

  13. Kate sier:

    *dåne* du har jo laget spring shawl surprice, det var nydelig, Jeg er råimponert.

  14. Heidi Kim sier:

    He, he må jo prøve meg jeg å, så nå har jeg lagt spor etter meg.

    Sjalet var jo bare kjempe lekkert, wow.

  15. kicki sier:

    500 kommentarer? *sjokkert*

  16. Hallingdama sier:

    Hei, er inne på en liten runde og er på besøk.

  17. Ronille sier:

    Måtte innom å titte, nysgjerrig eg da…🙂

  18. Laila K sier:

    Så spennende,,,,, hvem blir nr 500 – meg , jaaaa he, he.

    Nå skal jeg ta en liten tur i bloggen din:)

    Laila K

  19. k@ri sier:

    må jo prøve meg jeg også:)

  20. Lena sier:

    Jeg prøver lykken jeg også:o) Falt forresten pladask for din utgave av Pinwheel Baby Blanket, så utrolig flott det ble!! Stilig med de picotene; mange!!

  21. Kirsten Lund sier:

    Du har veldig mye fint i bloggen din.Ble ganske klein da jeg så «spring shule surprice»Det var aldeles nydelig

  22. Tittei sier:

    Meg, meg, meg! *hopper opp og ned og vifter med strikkepinner*

  23. lises sier:

    Skal si vi har vært flinke å legge igjen kommentarer hos deg, dyveke. Men så har du en fantastisk fin og inspirerende blogg, da!

  24. Annevenn sier:

    Er innom og hilser på, og ser at du har konkurranse i tillegg! Da må jeg jo legge igjen spor av at jeg har vært her…. Pleier ikke være noe flink til det, selv om jeg er innom deg både titt og ofte.

    Mange VARME klemmer fra Anne i Bahrain

  25. line sier:

    Så masse flott du lager

  26. Netta sier:

    Lenge siden jeg har vært her inne nå, så fant ut at det var på tide. Det er så herlig å se snømenn – ikke så ofte vi får se dem her. Snøen smelter jo vekk før vi får laget dem. du får fortsatt ha ei fin uke.

  27. PerJorun sier:

    Hei
    Du er en produktiv dame. Og så mye fint du lager! Er her inne jevnlig men er veldig VELDIG dårlig på å legge igjen spor etter meg.. må visst skjerpe meg gitt..

  28. sushigirl sier:

    500 kommentarer? Jøss, det er jo ganske bra da. Legger deg til i Bloglineslisten min, for hit vil jeg gjerne komme tilbake og kikke.🙂

  29. piale sier:

    Så utrolig mye fint du strikker! Nå fikk jeg lyst til,å løpe hjem å strikke istede for å være på jobb. Takk for inspirasjonen.

  30. Lindik sier:

    Hei hei ! Jeg har vært inne og kikket på siden din – masse fint🙂

  31. mereteveian sier:

    En taus en legger også igjen en kommentar på en slik oppfordring, – koser meg med boggpostene dine med gir ikke mange signaler om det: Sorry!

  32. Anlen sier:

    Så mykje fint du har her:)

  33. Dronninge sier:

    Da har jeg også vært innom en tur:)

  34. karna sier:

    Måtte innom en tur, så mye fint du har laget

  35. Fru Fryd sier:

    Hei. Jeg har vært på besøk hos deg i dag:-)

  36. lenemor sier:

    Her var det mye fint🙂 Ha en god dag

  37. Tunivers sier:

    Flott blogg og flotte arbeider!🙂

  38. Liv Irene sier:

    Nå har jeg også vært innom!
    Herlige snømenn!

  39. marí sier:

    Her var det utrolig mye flott! Må visst innom her litt mere. Håper det er greit om jeg linker til deg fra siden min..?

  40. Saria sier:

    Hei, nå har jeg vært her jeg også!😀

  41. vivi sier:

    Spennende! Så mange kommentarer har du vel aldri fått før, hehe. Stadig innom bloggen din vettu! Ønsker dere en riktig flott helg!

  42. vivi sier:

    Hjelper det med 2 innlegg, mon tro? Hihi

  43. AnneBeth sier:

    Jeg var innom en tur jeg også🙂. Fin blogg du har.

  44. Inger-Mina (Baddie) sier:

    Dette var en koslig blogg som jeg ikke har besøkt før. Det som er sikkert, er at jeg kommer til å titte innom igjen. Likte kjempegodt SSsjalet ditt.

  45. Bitte sier:

    Heisann, måtte innom og titte da du hadde lagt igjen spor hos meg.
    Trivelig og innholdsrik blogg du har !
    Ha en fin helg:)

  46. mimouna sier:

    Her var det mye fint! kjenner meg igjen i billedserie med vår en dag og full vinter den neste ja. Ønsker deg en god helg!

  47. Felisi sier:

    Kule snømenn dere hadde laget, så ut som Tommy og Tigern hadde vært hos dere ;o)

  48. Cruzidull sier:

    Jeg er jo stadig innom.
    I dag klorer jeg litt i bloggen din og😀
    Spennende!

  49. Ronille sier:

    Heisann. Titter innom for å ønske deg ei god helg🙂
    Klem fra Ronille

  50. tutten sier:

    Jeg gjør et forsøk jeg også.Ønsker deg en riktig god helg og håper vi treffes snart.

  51. tutten sier:

    Innom for å ønske deg en fortsatt god helg.Nærmer det seg nr.500 ?

  52. Anne-Ruth sier:

    Er jeg nummer 500 da? Lenge siden jeg har sett deg nå, nå må du snart komme på treff🙂

  53. Kiwa sier:

    Jeg vant jeg vant jeg vant! *hoppe opp og ned*

    Og jeg fikk fiiine sokker!

Legg igjen en kommentar

