Baby på gang.

Ikke hos meg altså, men i svært nær familie.

Babyteppe må til, og valget har falt på Pinwheel Baby Blanket. Jeg strikker det i dobbel alpakka på pinner nr 5.Pinwheel 1

Jeg klarte ikke å finne rundpinner nr 5 i mitt eget lager, så Vivi har vært en engel og lånt meg sine helt nye Harmony woods-pinner! Vet ikke om hun er ansatt av Knitpicks for å hekte nye brukere??? Gode er de!

Pinwheel 2

Det blir litt kjedelig å bare strikke rette masker, og ikke så lett å se framgang. Derfor lurer jeg inn noen vrange masker og kast/sammenstrikkinger her og der.

10 svar til Baby på gang.

  1. lises sier:

    Tipper det kommer til å bli ganske så nydelig. Heldige lille baby.

  2. vivi sier:

    Der avslørte du meg gitt. Jeg har jo drømmejobben!
    Teppet blir kjempeflott, og veldig, veldig mykt.

    PS. Er du hektet nå?

  3. tutten sier:

    Flott babyteppe du lager.Ha en fin dag.

  4. vivi sier:

    Takk for fin kommentar! Har man ikke tid, så lager man seg tid:-)
    Jeg har hørt at man kan få kjøpt ekstra timer til døgnet på ebay.
    Håper det står bra til ute i havgapet. God helg til dere alle!

  5. one K sier:

    Det babyteppet kommer til å bli nydelig! Gleder meg til å se det ferdig🙂
    Ønsker deg og dine en riktig god påske!

  6. tutten sier:

    Innom for å ønske deg en riktig god påske.

  7. Ronille sier:

    Heisann. God Påske til deg og dine🙂
    Klem fra Ronille

  8. vivi sier:

    God påske til dere alle uti havgapet!

  9. irenetur sier:

    Tror teppet er for stort til å bruke som lue nå, nå kunne det spist dere alle, og ikke bare meg..hihi
    Ønsker deg og dine en flott påske!

  10. Marianne sier:

    Det teppet blir nydelig. Har vært inne og hentet ut oppskriften, slik at jeg kan gjøre et forsøk en vakker dag.

Legg igjen en kommentar

