Ikke for sarte sjeler!

Denne dukka opp i innboksen min i dag.

vits

Jeg fikk akutt Tromsølengsel!

Og så har jeg fått denne award fra Vivi og Fjompen, og
det gjorde sannelig min dag bedre.

Jeg har lyst til å sende den videre til alle dere finner under naboer til
høyre her, en flott gjeng med bloggere som jeg også treffer på årntli
ganske ofte.

Dere som legger igjen kommentarer her hos meg er med på å gjøre dagene litt finere og er herved ‘awardert’, og i tillegg syns jeg  Helen og Felisi fortjener en oppmerksomhet som dette.

Og så strikkes det så klart litt.

klut

Denne har jeg strikka i bilen på vei mellom de to husene våre, vi har
kjørt noen runder med saker og ting og rot…

div

SpringShawlSurprise er i produksjon, likeså et par Jaywalkerinspirerte
sokker i glade vårfarger.

8 svar til Ikke for sarte sjeler!

  1. lises sier:

    Hehe, bra vits. Tøft mønster på kluten, men er den ikke litt for rosa for deg?

  2. syglad sier:

    He he, ja det må jeg si:-)
    Ha en fin kreativ helg.

  3. Felisi sier:

    Bra jeg ikke er sart! Utstyret er vel viktigere enn utseendet ja… ;o)
    Tusen takk for awarden, så koselig av deg!

  4. Fjompen sier:

    Bra jeg ikke er sart jeg heller. He he.
    Stilige farger på sokkene dine.

  5. vivi sier:

    Haha! Nå fikk jeg også lyst å reise nordover. Digger fargene på sokkene dine.
    Ha en flott helg!

  6. Hi,hi!!!
    Nordlending her…. ja, rett på sak, det er tingen😉 Måtte flire!

    inspirerende blogg!

    Kathrin.

  7. Strikkforbi sier:

    Utrolig kult bilde!! Hysterisk festilig. Mye fint du har her inne. Gleder meg til å se sjalet ditt ferdig c»,) Fargen ser veldig fin ut.

  8. Merete sier:

    Den tålte jeg!Sokkene blir flotte, og skjalet likeså.

Legg igjen en kommentar

