Bloggstatistikk…

er interessante greier.

Noen har fått treff på denne bloggen ved hjelp av følgende søk: «har syklet så lite i det siste»

Joda, det stemmer forsåvidt…

9 svar til Bloggstatistikk…

  1. vivi sier:

    Det stemmer på meg også!

    *ler hysterisk*

  2. lises sier:

    Syklet?! Det får vente til april. Tro om de fikk opp min blogg også.. Hehe.

  3. irenetur sier:

    var ikke meg som søkte, men kunne like gjerne vert det…hehe

  4. Helen Brekke sier:

    HAHA! Fantastisk sært!🙂

  5. Ronille sier:

    He, he den var god. Ha en fortsatt fin søndag🙂

  6. Bjørg sier:

    Hahaha!
    Men det er utruleg kva slags merkelege søk folk kan gjere – og kva for slags treff ein kan få.

  7. Marita sier:

    Jepp, statistikk er kult og gir mye underholdning hos meg også!

  8. Fjompen sier:

    God helg til deg. Det er en hilsen til deg i bloggen min🙂

  9. vivi sier:

    Du har fått en award, sjekk bloggen min!

Legg igjen en kommentar

