Flere rosa roser.

Det rosa prosjektet er allerede ferdig, et sjal til ei seks år gammel niese.

sjal

Mønsteret stammer fra Norsk Ukeblad nr 30/07 og er hekla i Mystic Alpaca.

Jeg har arva en pose med strikkepinner. En del er absolutt brukbart,
annet blir nok kassert. Her er det mest kuriøse innslaget i posen:

plastpinne

Morsomt, men blir nok ikke tatt i bruk.

Nr 10.000 meldte seg etterhvert, det kommer snart en liten oppmerksomhet i posten til BeritT.

6 svar til Flere rosa roser.

  1. vivi sier:

    Så utrolig søtt! Det må jo være toppen av lykke for en liten prinsesse på 6 år!

  2. lises sier:

    Det var et kjempeskjønt sjal! Det er nok helt midt i blinken for en seksåring, ja.

  3. Irenetur sier:

    Så flott det sjalet var, helt perfekt til en jente på 6 år!!

  4. Felisi sier:

    For et nydelig sjal, de rosene gjorde virkelig susen!

  5. grethe sier:

    Åååååå, det sjalet kunne jeg tenkt meg også. Men kanskje i en annen farge, petroleum kanskje. Var det vanskelig eller??? Jeg kan luftmaske, fastmaske, stav og kjedemaske… ha ha… helt nybegynner. Må se om jeg finner noen som kan ha det ukebladet. Ellers har jeg sett nedover siden din. Imponert over takmalinga. Vi har et lignende tak, men vi har gjort det enkelt og brukt hvit panel-lakk. Ikke like fint som deres, men det ble mye bedre enn den mørkepanelen. Tvi tvi for hus-salg. Ha ei koselig førjulstid i det nye huset ditt. Gleder meg til å se «rommet ditt» ferdig innredet. Vi får vel det?

  6. Artinreality sier:

    Veldig søtt sjal! Innmari nydelig! Det er sånn at jeg nesten blir fristet til å lage et til meg sjølv, men bare nesten, tror jeg… Ha en super dag!

Legg igjen en kommentar

