Og hvor ble jeg av?

Neida, det var ikke Ravelry som grep meg så totalt selv om jeg har kommet meg inn der, du finner meg som Dyveke. Har ikke gjort mye der enda, men det kommer etterhvert.

Flyttesjau, hus som ikke er solgt enda så mye møbler og PC sto der for at huset skal se bebodd ut, samt et snev av maleinnsats i den nye heimen får ta skylda for at bloggen har vært død den siste måneden.

1.november tok jeg bilder av rosetrærne, de kom med noen bonusroser.

rose

blad

Jeg har fått nytt hobbyrom, her er førbilder av herligheten. Nesten 34 kvm med bare mitt! Egen inngang og ringeklokke har jeg også!

hobbyrom 1

hobby2

Jeg nevnte noe om maling i det nye huset, her er grunnen til at vi ikke
klarte å styre oss:

tak før

Det er over fire meter på det høyeste, men med ekstra høye
gardintrapper kom vi oss høyt nok opp. Jeg lot altmuligmannen ta seg
av det aller øverste siden det medførte tåståing og penselstrekk ala
Scrats nøttejakt i Istid for å nå opp.

stige

Kvistlakk, heftgrunn og to strøk maling – etter tre helger så det litt
bedre ut:

etter

Gardinene skal vi kvitte oss med etterhvert. vil du ha dem er det bare
å si fra!

Jeg har strikka en god del også. Bestillingssokker, bomullskluter – ikke
like spennende å vise fram alt. Men her er noe jeg er meget fornøyd
med å ha holdt tritt med:

MW6

MysticWater etter at del 6 er fullført.

MW6 detaljer

Siden sjalet ikke er blokka kommer ikke detaljene altfor godt fram, men
et lite inntrykk får man.

hekleroser

Jeg holder på med noe annet også, noe som er litt for sukkersøtt for
meg men som jeg håper mottakeren vil ha sansen for om ca 19 dager. Noen ser sikkert hva det er, bilde av ferdig produkt kommer snart.

Bildene er dårlige denne gangen, regner med å få det bedre til neste
gang. Hastverk og foto er ikke en god kombinasjon i desember.

7 svar til Og hvor ble jeg av?

  1. lises sier:

    Taket blir jo kjempeflott som hvitt! Hobbyrommet er jeg selvsagt veldig misunnelig på. Hobbykrok på soverommet er ikke all verdens, men selvsagt – det er ikke alle som har det heller. Flott sjal og kjempesøtt blomsterskjerf..? Søte blomster, jaffal.

  2. tutten sier:

    Så deilig med eget hobbyrom .Ser at dte er høut under taket ja.Glad det ikke er meg som skal male.Nydelig sjal.Jo taket ble fint.Ha en fortsatt fin kveld.

  3. vivi sier:

    Heldige deg som har eget hobbyrom! Jeg skal snike til meg et hjørne av gjesterommet vårt til hobbyrom jeg, for nå er gubben grundig lei av alt jeg har i stua….
    Regn med at jeg ringer på snart:o)
    Sjalet blir veldig flott, og det ligger mye arbeid bak det. Flinka!
    Taket ble kjempeflott!

  4. Helen Brekke sier:

    Åh, heldige du som har sååååå stort hobbyrom! *misunnelig*. Vurderer å gifte meg med en altmuligmann og fikse kjelleren:)

    Driver og strikker vinflaskevesken din, den er helt konge!

    Klem klem

  5. Cruzidull sier:

    God takhøyde i Dyvekes hobbyrom, ja.
    Pass deg nå, så ikke hele bryggegjengen kommer flyttende…

  6. kicki sier:

    Åhhh, så fint taket ble da! Tenker det ligger mye svette og tårer bak det. Jaffal noen vannblemmer *fnis*. Og DET hobbyrommet da, gleder meg til å innvie det.

  7. Felisi sier:

    Så FLOTT taket ble som hvitt! Furu er ikke mye kult nei.
    Heldige deg som får så stort hobbyrom! Også med egen inngang da…

Legg igjen en kommentar

