Hvor ble du av?

Nummer 10.000 har sust forbi uten at noen meldte seg!

Hvis ikke noen kommer på banen snart er det Cruzidull med nr 10.002 som kom nærmest.

12 svar til Hvor ble du av?

  1. Cruzidull sier:

    Oioioi!

    Krysser fingre og tær😀

  2. vivi sier:

    Jeg fikk 10016😦

  3. lises sier:

    Jeg krysser fingrene for Cruzidull! Det går i alle fall raskt fremover, jeg er nummer 10075 nå.

  4. Cruzidull sier:

    Hihi, jeg krysser fortsatt fingre og håper den overraskelsen kan byttes inn i en times opplæring på symaskin når tiden strekker til. Så kanskje flere av bryggedamene kan være med og! Det ryktes jo om at noen får stoooort hobbyrom!😀 Hørtes ikke det bra ut, Vivi?

  5. vivi sier:

    Genialt, Cruzidull!

  6. vivi sier:

    Sykurs har aldri passet bedre! *jubler*

  7. Berit sier:

    Det var jeg som var nr.10.000, men visste ikke hva jeg skulle gjøre så jeg lot det passere. Dumt eller?

  8. Berit sier:

    La nr 10.002 være vinner for jeg har ikke kopiert noe side som jeg leste nå at det skulle gjøres.
    Jeg ble skeptisk da jeg ikke fikk med meg hva jeg skulle gjøre. Skitt au…

  9. vivi sier:

    Tusen takk for gaven! *klem*

  10. Irenetur sier:

    Hei og tusen takk for besøket og den flotte gaven på fredag!!

  11. The main thing i’m enjoying while reading your blog is the way you write, you are a really charismatic person and your posts are wonderful, keep it up!

  12. Ronille sier:

    Ønsker deg og dine ei riktig fin 1. Advents helg🙂

Legg igjen en kommentar

