Det nærmer seg!

Det er i grunnen mye som nærmer seg akkurat nå.

To dager igjen til flyttebilen kommer, så dette er siste oppdatering fra
dette huset. Rart, men greit. Bilder og tekst bærer nok litt preg av at det går fort for seg nå.

Snart femsifra teller her i bloggen, husk på å ta kopi av skjermen hvis du får det magiske tallet! Gi beskjed i en kommentar, så tar jeg kontakt.

1535 people are ahead of you in line.

Jeg er ikke veldig glad i å pakke, det er kanskje derfor det er fremgang å spore på prosjektene mine. På butlergenseren er bolen oppe ved armhulene allerede, og det første ermet nærmer seg. Har planer om raglanfelling hvis jeg får det til å stemme.

butler

Garnet er så tweedete at mønsteret ikke vises så altfor godt, men det vises nok til at man må se nærmere etter og da får man det
jo med seg.

butlererme

Mysticwatersjalet mitt har også kommet godt i gang. Jeg ble ferdig i
god tid før andre del av mønsteret kom i dag, så nå er det på’an igjen
med gule lapper og mye fintelling.

MWS

Garnet er litt ujevnt, og ganske så tynt. Pinnen er størrelse 3.5 sånn
for å ha noe å sammenligne med.

mwsgarn

Jeg har også strikka min første Calorimetry. Selvfølgelig lenge etter at
alle andre har strikka drøssevis. Pulsvarmerne er eget design.

Calorimetry

11 svar til Det nærmer seg!

  1. Kiwa sier:

    Åh så mye nytt og fint på gang! Du er virkelig en racer på butleren! imponerende!!

    Og lykke til med flytting da!

  2. lises sier:

    Jeg er så lykkelig for at jeg har liggende en pose med likt tweedgarn som du bruker til butleren, for det virker så fint! Du har vært veldig så produktiv nå i pakkefasen, skulle nesten tro du var mann!

  3. vivi sier:

    Så mye fint du lager for tiden! Butleren kommer nok til å diske opp med mye god mat i nyhuset, så snart genseren blir ferdig:o) Mysteriesjalet blir kjempefint, er det Evilla du bruker? Jeg tenkte jeg skulle strikke meg et sjal i Evilla, det er et veldig godt og varmt garn. Koser meg veldig med sjalet du lagde. Lykke til med pakking og flytting!
    Gleder meg til strikketreff i det nye hobbyrommet ditt.
    Det er nok ikke mange dagene til vi «sees» på Ravelry.
    Du kan glede deg!

  4. Irenetur sier:

    butlergenseren blir utrolig fin. og jeg skjønner godt at du er produktiv nå… eg har ikke vert så produktiv som nå, på evigheter, har gjerne noe å gjøre med at det nærmer seg eksamen.

  5. tutten sier:

    Lykke til med flyttingen i helgen.Utrolig at du klarer å strikke i all flyttingen.Håper vi treffes snart

  6. syglad sier:

    Genseren kommer til og bli kjempefin, gleder meg til og se ferdig resultat.
    Lykke til med flyttingen og ha en fin dag.

  7. Bim H-D sier:

    Åh, ibland önskar man att man kunde flytta till något helt annat, men vad? Läget vi har är allt för bra, så då blir man lite kräsen av sig😉 Dock byta hus kan jag tänka mig… :p
    Hm, sticka får du till dock, hua. Calorimetry har jag INTE stickat än, så du är före mig – alltså INTE sist, hihihi… läckert set med pulsvärmare till.
    Min Mystic Waters Shawl är på G att bli färdig till nästa ledtråd… lite, lite efter i tiden om man säger så. Kom igång lite väl sent eftersom jag inte hittade fram till stickor, suck. Men, man kanske kommer starkt på slutet?😉 Har sett påbörjade sjalar nu i flera bloggar och de blir så olika beroende på garnet… Ska bli kul att få se alla färdiga sedan – blockade och klara… Jag inser att det kommer att göra mycket med mönstret när den blockas… Själv har jag Handpaintedyarn Lace och Denise 3.75mm – och behöver MER kabel till dem snart, hihihi…
    Må så gott… värmländskan… kramis, ngn som bara väntar på att du är i nytt hem och vi får veta hur det är och hur det går med ditt stickande… nyfiken, hihihi…

  8. Cruzidull sier:

    er det magiske tallet 10 002?😀
    Gikk ut av bloggen din og tilbake, pg plutselig står det 9 994?
    Forstår ikke annet enn at jeg ikke vant🙂

    Må man strikke slik genser for å få butler.
    Min mann er så lang, så lurer på om det finnes alternativer?

  9. Sylvia sier:

    10 025 står det når jeg entrer….litt for sent, kan man si!
    Jeg har heller ikke fått strikket Calometry så du er ikke alene….nå er det bare meg igjen…hi hi
    Lykke til med flyttingen. Har flyttet noen ganger i mitt liv, og vet hva det fører med seg………Og jo eldre man blir, dess mere ting har man jo anskaffet seg. For ikke å snakke om garn…….!!

  10. Merete sier:

    Lykke til med flyttingen!

  11. GreteR sier:

    Mykje flott du held på å lage då.
    Dei pulsvarmarane såg ut til å ha ein veldig god passform, så flink du er som
    klarer å lage eigne oppskrifter.

    Ja, lukke til med flyttinga.

Legg igjen en kommentar

