Joda, det strikkes litt innimellom.

Jeg har strikka både junisokker i Sokker 2007 og juni/julisokkene i Six socks KAL, bare se her:

sokker

Jeg har til og med strikka to av hver og festa trådene!

sokker

Jeg har strikka mer også. Det er viktig for meg å delta i årets Oktober
rosa! I år blir bidraget mitt utrolig lite rosa, jeg tenker at det finnes
andre som meg der ute, og som foretrekker andre farger. Derfor
strikker jeg et sjal i grønt Evillagarn. Det ser ut for å bli ganske fint,

men mangler selvfølgelig litt blokking og sånt…

Oktobersjal

Jeg har forresten hatt besøk av en gammel bekjent igjen siden eieren
hans var på lang sommerferie. Her er Duster i sving med å fortære en
aldri så liten bit jordbærpai.

Duster

rockin

Felisi har plukka ut meg som en av sine favoritter, og jeg ble skikkelig
barnslig glad – alltid like kjekt å høre at noen liker bloggen min!

Så nå er det altså min tur. Jeg syns det er nesten umulig å skulle
plukke ut bare noen av alle de fantastisk flotte bloggene som finnes –
men her er altså noen av mine favoritter:

Cruzidull – Raggsokkstrikkeren over alle. Kjekt at noen holder liv i den
gode, gamle raggsokken og ikke kaster seg på enhver ny trend! At det
også kommer morsomme glimt fra livet utenom raggsokken gjør
bloggen spennende.

Laura – Godt å se at andre også driver med husbygging/rehabilitering. Gode matoppskrifter og mye annet inspirerende å
komme over her.

Silja Devine –  Flotte bilder, variert innhold – alltid kjekt å ta turen innom.

Sommerfuglen –  Stadig nye, friske og morsomme prosjekter på gang i denne bloggen. Artig å se noe som er egendesignet – særlig når det blir så fint.

Virtuella –  Tøff dame med ei tøff tid bak seg, og så utrolig godt at det gikk rette veien. I tillegg er hun en racer på pinnene, stadig noe nytt og fint på gang.

Og sånn helt til slutt – Altmuligmannen var ikke helt på bærtur med
flislegginga si, se bare her:

Toalett

Eikeplata trengte bare litt støtte.

Jeg har fått spørsmål om det ikke er trist å pusse opp badet bare for å
flytte fra det. Egentlig ikke, et nyoppusset bad bidrar forhåpentligvis til
at det er lettere å selge huset og dessuten har vi vært så inntilt på å
pusse opp at det er helt greit.

Å flytte fra den vegghengte doen blir ikke helt lett siden jeg har sett
fram til å få det sia vi flytta inn for over tre år sia. Men jeg skal prøve å
leve med savnet som best jeg kan. Mere strikketid og et hobbyrom på
34 kvm døyver kanskje bittelitt av savnet.

11 svar til Joda, det strikkes litt innimellom.

  1. Virtuella sier:

    100000 takk!
    Det er jo litt spennende at folk leser bloggen en skriver da.
    Det sjalet du strikker til Oktoberrosa blir knallfint, gleder meg til å se det ferdig!

  2. Sommerfuglen sier:

    Tusen takk til deg! Så koselig!
    Flotte sokker du har laget:)

  3. Vivi sier:

    Gratulerer med do! Vel fortjent forøvrig. Skikkelig lekkert med den eikeplata!
    Mer strikketid og hobbyrom på 34 kvm høres deilig ut.
    Sjalet har en nydelig farge:-)

  4. kicki sier:

    Gleder meg til å se badet ferdig, det glimtet ser jo VELDIG lovende ut🙂

  5. Vivi sier:

    Takk for kommentar i bloggen min. Det går tregt med badet vårt for tiden, og siden Den Nevenyttige har reist på fisketur i helgen, og de to neste helgene går til Santorini, blir det nok en stund før det blir ferdig…. Kjipt, men sånn er det bare. Vi venter på en rørlegger som ikke kom når han skulle, så det hjalp jo heller ikke på da. Membran har vi helt klart bruk for, jeg skal høre med sjefen hva han sier. Godt vi har et bad fra før av i hvertfall! Ha en god helg!

  6. Lottemor sier:

    Hei!
    Fantastisk søte babysko du har strikket, også hele 5 par da,imponert.
    Kunne veldig gjerne tenke meg å prøve på de sjøl, men då eg fikk sjå
    at oppskrifta var på engelsk så trakk eg meg, har nok med oppskrifter
    på norsk for å sei det sånn. Men veit du om den finnes på norsk?
    Ha en fortreffelig helg.

  7. Bjørg sier:

    Så fin farge det var på det sjalet. Sånt garn skal eg og kjøpe!

  8. Sylvia sier:

    Badet ditt blir lekkert! Ditt og ditt, fru blom…..dere flytter jo snart!

  9. Gryni sier:

    Ser du har blitt smitta av sokkeviruset du også..knis. Fine var de iallefall. Ønsker deg ei god hobbyhelg:)

  10. Vivi sier:

    Etter å ha sett badet i IRL, må jeg bare få si at det er rålekkert! All honør til dere.
    En av de lekreste bad jeg har sett på lenge! Håper du får nytt litt godt av det, i alt stresset for tiden:-) Ha en flott uke, og lykke til med fotograferinga i morgen!

  11. Au Pair sier:

    hello everybody. my Norwegian is not good but it seems like a very nice web site. thanks

Legg igjen en kommentar

