Bad

Denne gangen er jeg ikke helt sikker på om overskriften er engelsk eller norsk!

Vanligvis har jeg full tillit til det Altmuligmannen bedriver i heimen når vi rehabiliterer, men denne gangen er jeg en smule utrygg. Her har cisterna til det vegghengte toalettet kommet på plass bak ei plate, og han påstår å være ferdig med flislegging før toalettet skal henges opp. Det blir forhåpentligvis bedre etter fuging.

fliser

Gulvflisene er i det minste fine, det er skifer der fargene vil komme
enda bedre fram når den impregneres. Jeg får asssosiasjoner til høyfjell, mose og lav.

gulvflis

Dør har vi også fått på plass og den kan lukkes og låses uten
problemer – for en luksus!

dør

Det har vært så som så med matstellet i det siste, her er
stemningsbilder fra to av måltidene:

Peppes

Suspekte kyllingnudler:

Nudler

Ellers ønsker jeg meg skuddpremie på studenter som har så labert
forhold til den private eiendomsretten at de tvinger oss til å dekke til
den innleide containeren med presenning. Presenning + øsende regn i ukevis = maaaange runder ut med bøtte
for å ‘lense sjarken’.

3 svar til Bad

  1. kicki sier:

    Åhh, det ser ut som det kommer til å bli kjempeflott, Dyveke! Sikkert deilig når det blir ferdig, selv om dere ikke får bruke det så lenge *fnis*

  2. Vivi sier:

    Så lekkert det blir! Flink mann du har! Her går det tregere, men sånn er det vel når man har et bad fra før av? Dør som kan både lukkes og låses, høres fristende ut, jeg har enda minner om den forrige døren deres….
    Spent å se hvordan det vegghengte toalettet blir, for jeg er enig med deg at den flisleggingen der ser litt suspekt ut *hoho*

  3. Lise sier:

    Det ser veldig spennende ut dette, Dyveke. Og rimelig slitsomt i prosessen, kan jeg tenke meg. Er toalettet kommet opp, eller?

Legg igjen en kommentar

