Kommer snart.

Jeg er ikke borte, og har ikke sydd et eneste sting med vidunderet.  Vi er inne i en stim av store dager og er i ferd med å få huset fullt av familie til arvingens konfirmasjon 5.mai.

Mai blir en sporadisk bloggmåned – kommer sterkere tilbake!

Tulipan

7 svar til Kommer snart.

  1. Ronille sier:

    Lykke til med den store dagen🙂 Og gratulerer med konfirmanten *klem*

  2. tutten sier:

    Innom for og ønske deg en rikitig god helg og lykke til med komfirmasjonen

  3. Sylvia sier:

    Da ønsker jeg dere lykke til med festivitasen!
    Ha en flott helg!

  4. kicki sier:

    Håper det har gått greit med den store dagen i dag. Det kommer nok av dager du får tid til vidunderet ditt. Og jeg gleder meg til å se hva du skal trylle frem🙂

    Blomsterbildet var kjempeflott!!

  5. petunia sier:

    Du var heldig med været i går! Vi skal i konfirmasjon i dag (øs pøs) og jeg har kjøpt meg ny sommerkjole jeg gledet meg til å ta på meg. for en gangs skyld fant jeg en kjole både jeg og lommeboken var enige om… Nå komme rjeg til å sitte og fryse fordi jeg får alltid menn i tykke dresser ved siden av meg som holder på å dø av varme og som for Guds skyld må ha alle vinduer og dører åpne…
    Kjekt med andre bloggere fra Bergen. Snublet innom en side som hadde en lang liste over «bergens bloggere» og jeg tenkte jeg skulle ta turen innom dere….I dag kan du vel slappe av å slenge beina på bordet og ta fri, kan du ikke??? Håper alt gikk bra i går på den store dagen!

  6. Anne-Ruth sier:

    Vel overstått konfirmasjon, håper dere hadde en fin dag🙂

  7. irenetur sier:

    Ville bare ønske deg en god tirsdag, og gleder meg til å se hva du tryller frem med ditt nye vidunder!! klem fra meg

Legg igjen en kommentar

