Hjelpes.

I dag har jeg bestilt DEN!

DEN kommer om ca ei uke – i mellomtia kommer jeg delvis til å spinne rundt meg selv i glede over å ha bestilt DEN,  og delvis bite negler opp til albuene av skrekkblandet fryd.

DEN blogges så snart jeg har DEN i hus!!!

Annet: Jeg kan se på blogstatistikken hva folk søker på før de kommer  innom, jeg lurer på om vedkommende som søkte på ‘ølpriser 2007’ fant det han/hun leita etter?

6 svar til Hjelpes.

  1. kicki sier:

    Åhhhh, har du bestilt det jeg tror? Hvis det er det, så skjønner jeg at du gleder deg. Slitan🙂

  2. AnKa sier:

    mmmm nå har du fått meg nyskjerrig. Må komme jevnlig innom å se hva slags spennende du har bestilt.
    Ønsker deg ei flott helg.

  3. Vivi sier:

    Ah, et innlegg publisert under «Søm», kan jo bare bety en ting!! Du klarte vel ikke å dy deg lenger! Gratulerer! Gleder meg til å se hva du nå kan trylle frem!

  4. Tittei sier:

    Endelig nål til å feste tråder med? *fnis*
    God helg. ~~~:o)

  5. Lise sier:

    Jeg er også rimelig sikker på hva du har bestilt deg, det blir spennende å se hvilken modell!

  6. Sylvia sier:

    Nei, dette var spennende, du!!!

Legg igjen en kommentar

