Duster has left the building!

Dette er alt som er igjen etter han.

Dusterrester

Det kan vel hende han gjør en og annen gjesteopptreden siden han bare har flytta opp en etasje – og eieren hans stadig har behov for pass.

Det har gått framover med Ladyen, selv om det går temmelig treigt å strikke. I dag fikk jeg bestilling på to lenkeskjerf så da må jeg omprioritere.

Jeg fordrar ikke å ha mer enn ett prosjekt på pinnene om gangen, men nå må jeg bare, så nå strikker jeg to rundinger til skjerfet, og en firkant på Ladyen.

Lady Eleanor

2 svar til Duster has left the building!

  1. Tittei sier:

    Ladyen ser stilig ut. Skynd deg å strikk da. *spent på resultatet* ~~~:O)

  2. Vivi sier:

    Ladyen blir skikkelig lekker! Tenker Duster hadde en fin påskeferie:)

Legg igjen en kommentar

