Magi i påska.

I kveld skal jeg i strikkebursdag, og da må selvfølgelig gaven være strikkeinspirert. Innholdet kan jeg nok ikke avsløre, men pakken tåler å vises fram.

Gave til Annevenn

Når man skal i strikkebursdag må man selvfølgelig ha med seg strikketøy, og det er her magien kommer inn. April/maimønsteret i Sixsockalongen er Horcrux socks og jeg syns jeg har funnet det perfekte garnet i passe mystiske og til dels dystre farger, men med glimt av lys innimellom.

Horcrux socks

7 svar til Magi i påska.

  1. Vivi sier:

    Du har overgått deg selv ja! For en herlig pakke:) Spennende garn også! Vi sees i kveld.

  2. Angelita sier:

    Skikkelig lekkert innpakket!
    Hyggelig blogg du har, takk for titten.
    Ønsker deg ei riktig god påske🙂

  3. Tina sier:

    Så gøy med strikke bursdag. Har ikke hørt om det før. Ha en kjempe koselig kveld og jeg er sikker på at bursdags barnet blir kjempe fornøyd med pakken fra deg! God Påske!

  4. Annevenn sier:

    Takk for flott gave, Junior falt som ventet i staver over det lille strikketøyet.

    Fin blogg, jeg må visst skjerpe meg jeg også.

  5. AnKa sier:

    Her var en blogg jeg ikke har vært innom på før. Og her var det masse fint.
    Ønsker deg en fin påske.

  6. Sylvia sier:

    Jeg kom hit via Lise (og Vivi) sine blogger. For en flott pakke!!
    Og din blogg er jo så herlig, så her tar jeg med meg linken din så jeg finner veien hit igjen!!!!
    Og ps: jeg har like lekkert bad som du, kanskje verre!

  7. Theka sier:

    Hei.
    Så mye flott du har laget!
    Gleder meg til å se dine Horcrux sokker og.
    Kan tenke meg de blir fine i det garnet.

Legg igjen en kommentar

