April, men ingen narr.

Så er våren virkelig her med sol og potteplanter som sårt trenger ny jord.

Det strikkes fremdeles, og nå holder jeg  på med et par votter i Oleannagarnet, er spent på hvordan det oppfører seg når det toves.

Oleanna-votter

Arvingen er på påskeferie, så dermed har jeg fått en hybelboer inn på hobbyrommet mitt, hils på hetterotta Duster:

Duster

Han ble uvenner med kompisen Swiffer, og derfor ble han omplassert og fikk flytte inn hos oss.

Ellers har det gått med mye tid til å planlegge badet vårt som skal rehabiliteres til sommeren. Pr i dag er det et 80-talls skrekkrom med fukt, varmekabler som ikke kan brukes, hvite plater på veggene og rosa porselen. Det skal selvfølgelig bli et av byens lekreste! Her er noen av dekorflisene vi har valgt:

Glassflis

glassmosaikk

5 svar til April, men ingen narr.

  1. kicki sier:

    Flisene er dritlekre Dyveke!! Gleder meg til å se det ferdig. Blir sikkert et savn etter de rosa sakene som sto der *fnis*

  2. Vivi sier:

    Duster er jo bedårende! Han må være i slekt med hetterotten jeg hadde da jeg var på Gyrids alder. Helt til pappa oppdaget den… Gleder meg til å se det nye badet deres, det var virkelig lekre fliser dere har valgt.

  3. Tittei sier:

    Hei Duster. *vinker* Dere får nok byens lekreste bad ja. Blir spennende dette. ~~~:o)

  4. Vivi sier:

    Jeg glemte å si at jeg gleder meg til å overta alt det rosa porselenet!

  5. Haldis. sier:

    Likte den rotta, vi har hatt fleire gjennom mange år. Den siste vart sjuk og døde. Saknar den. Badet ditt blir lekkert.

Legg igjen en kommentar

