And the winner is…

Me!

I have actually won this!

The colors are perfect and the yarn is not available in yarn shops in Norway so this has really made my day – I have the biggest grin on my face. I guess I’ll be pestering the mailman until the parcel arrives in my mailbox.

Over til morsmålet og helgas gjerninger.

Vi hadde knallvær i helga, og det var på høy tid å få våronna unnagjort = beskjære rosene. Vi har to digre rosetrær og må fram med stiger når den jobben skal gjøres. Her er før- og etterbilder.

Roser før

Roser etter

Tror kanskje jeg burde lære rosebeskjæring. Siden jeg ikke helt vet hvor mye jeg skal beskjære tar jeg like godt det meste. Er det noen der ute som kan gi meg et kurs er det bare å gi et lite vink.

Ellers er det andre vårtegn i bedene.

Narcisser

Krokus

Jeg har gjort et og annet garnrelatert også. Noen flere perlepulsvarmere blant annet.

Jeg har strikka 8 vinvesker, og nå har de fått et par runder i maskina så de er klar for den siste, personlige touchen:

Vinvesker

13 svar til And the winner is…

  1. Tittei sier:

    Du lager den fineste pynten og har byens greieste hage. *fnis*
    Gratulerer med premie. Kjempefint garn. ~~~:o)

  2. Lise sier:

    Åh så godt humør jeg ble av å se vinveskebildet! Fantastiske farger. Og heldige du som har vunnet garn..

  3. Vivi sier:

    Skikkelig bukett av farger, de vinveskene! Gratulerer med vinnerier! Det er vel ikke første gangen du får tak på garn som ikke fins i Norge? Ha en strålende uke:)

  4. tutten sier:

    Gratulerer med premien og så flotte vinvesker du har laget med nydelig pynt

  5. Inger-55 sier:

    Utrolig fine vinvesker. Ble skikkelig inspirert jeg nå. Og….det hadde vært utrolig fint å se dem i «helfigur» :o) Syr du på pynten etter toving?

  6. Ronille sier:

    Hei. Knall fine vinvesker🙂 Hmm litt inspirasjon trengs, for mi er upynta…

  7. k sier:

    Takk for hilsen i min blogg, koselig. Flott dekor på vinveskene, masse fint hos deg. Ha ei fin påske

  8. Hilde GV sier:

    Innom og ønsker deg og dine en riktig God Påske!

  9. laura sier:

    Fantastiske farger på de vinveskene.

  10. Gryni sier:

    Herlige farger og flott pynt på vinveskene. Kom skikkelig i vårstemning:o) Ønsker deg en riktig god påske.

  11. homla sier:

    Utrolig mye fint du har laga – fargene på de vinveskene var helt fantastiske!!!!!

  12. Annie sier:

    Kjempefine detaljer på vinveskene.
    Ønsker deg en fin påske:)

  13. Randi sier:

    Masse fint på denne bloggen. Disse fargene er kjempe flotte!!

Legg igjen en kommentar

