Slapp søndag.

I dag har vært en sløv og lite produktiv dag. Hovedsaklig fordi Altmuligmannen spilte sin siste konsert med bandet i går, og det måtte jeg jo få med meg. Snille ølpriser, heftig musikk og en del venting backstage etter konserten gjorde sitt til at dagen er trøtt.

GWF

Bildet er fra da de spilte samme sted for ett år sia.

Nå er det bare å vinke farvel til tia som bassistgroupie!

Jeg har svingt pinnene litt sia forrige bloggoppdatering. Hva kan dette være?

Mrs B nærbilde

Det er mitt første bidrag i pulsvarmerknitalongen. Mønsteret er Mrs Beeton fra Knitty, strikket i Rowan felted tweed og kidsilk haze.

Mrs B

Jeg har meldt meg på min aller første internasjonale KAL – Six Sox Knitalong, og der var det vårsokker på gang. Jeg investerte i mitt første par ibenholtpinner og strikka Springtime in Paris-sokkene i firetråds Regia.

SiP - underveis

Sokkene kan brukes på begge sider. På retta skal mønsteret forestille regndråper på hotellvinduet, på ‘vranga’ er det Eiffeltårn (skjønt jeg syns det ligner noe helt annet…).

SiP

Det har blitt noen flere perlepulsvarmere i det siste, her er noen som skal trådfestes:

Perlepulsvarmere

5 svar til Slapp søndag.

  1. Vivi sier:

    Takk for i går! Artig når man tar ting på sparket. En øl for mye er bedre enn en for lite, for min del(?). Jeg er også trøtt og slapp i dag, men har fått montert fyllehønene i hvertfall. Du er som alltid kjapp med pinnene, jeg er helt overveldet over alt du lager. Du er en kløpper med perler og pinner. Jeg synes jeg ser noe som svømmer på sokkene dine! Ha en flott uke:-)

  2. Lise sier:

    Når jeg ser alt du lager, angrer jeg på hele genserdillen min..! Pulsvarmerne ble kjempeflotte, og påskeeifelcellesokkene er kjempestilige. Det er som alltid kjekt med et besøk i bloggen din!
    Ja – og takk for i går (jeg har ikke trengt å snakke i hele dag siden jeg brukte opp en ukeskvote i tyting i går..). Hils bassisten!

  3. kicki sier:

    Herlighet for et tempo det er på deg da. Og så mye fint du lager *nikker*

  4. tutten sier:

    Jeg er imponert over alt du lager. Det er kjekt med slappe søndager.Ha en fin mandag

  5. LindaN sier:

    masse flott strikk som vanlig! Håper du får en fin helg:)

Legg igjen en kommentar

