Har du hørt om…

…hun som ikke skulle kjøpe så mye mer garn før hun hadde strikka opp en del av det hun hadde?

Vel, hun var en tur innom Oleanafabrikken som har salg i dag og i morra. Jaja, det ble bare litt over 18 kilo som ble med hjem denne gangen.

Se her:

Oleanagarn I

Og her:

Oleanagarn II

Fargene lyver litt siden bildet er tatt med blitz inne, de er egentlig litt mørkere.

Rokken min er forresten ikke en miniatyr, det er bare spolene som er bittelitt store…

11 svar til Har du hørt om…

  1. Lise sier:

    Gisp! Oi, oi, oi! Kanskje jeg må ha meg en tur i morgen…

  2. Tittei sier:

    *dån*

    Jeg vet hvor du bor!

  3. Anne-Ruth sier:

    18 kg…. *dauer av latter*

    Kanskje du bør invitere oss på treff igjen snart…. så tar vi med oss nøstemaskinene våre *knegg, knegg*

  4. tutten sier:

    Jeg vet også hvor du bor(hi-hi) Det blir ingen bytur på meg med syke unger i huset. Jaja så sparer jeg de pengene.(hi-hi)

  5. Vivi sier:

    *målløs* 18 kilo! Det er godt jobbet! Nyt det! Du fortjener det. Og ja, jeg vet hvor du bor jeg også…

  6. Irenetur sier:

    WOW..må nok ut en tur i morgen, ja

  7. turvid sier:

    Å himmel – det var mye deilig garn på en gang. Du trenger jo ikke strikke av de, de er jo fine som pynt.😉

  8. celie sier:

    Jøss! Det er jo mer garn enn jeg har i lagret mitt!

  9. Merete sier:

    Å, nei det glemte jeg. Så annonsen!
    Så fint at du tok ansvar og handlet for alle oss Bryggejentene da!

  10. pendlerpiken sier:

    å kjære vene, se på alt garnet! litt misunnelig nå…🙂

  11. Hanne sier:

    Noe mulighet til å kjøpe/bytte litt?😀 Det turkise,rosa og den store grønnlige var vakre.😀

Legg igjen en kommentar

