Noen ganger er det ikke ålreit.

Enkelte dager er det ingenting som vil, og dette er en av dem.

Den første marssokken i sokkealongen var nesten ferdig da jeg fant ut at det var en god idé å prøve den, dermed endte den sånn:

Marssokk, første forsøk

Jeg prøver på nytt med tjukkere garn i en hissig oransjefarge og tjukkere pinner!

Min kjære mor har bursdag i dag og skal få perlepulsvarmere. Da jeg var ferdig med å felle av viste det seg at ei maske hadde lurt seg unna, så da var det bare å pirke opp og prøve på nytt. Jeg har overgått meg selv og festa trådene mens ulla fremdeles var varm!

Bursdagsgave

De er strikka av samme garn, men med lange fargeskift. Hun har allerede et sjal i samme garn så det gjør ikke noe at de har forskjellig  farge.

Jeg har fått ferdig noen flere pulsvarmere, disse er strikka i alpakka.

Pulsvarmere

8 svar til Noen ganger er det ikke ålreit.

  1. Gimpelise sier:

    Så fine pulsvarmere du lager.

  2. Tittei sier:

    Wow, fuglene var fiiine. *beundre*
    Sokkegarnet ditt ville sikkert bli et annet mønster. *trøste* ~~~:o)

  3. Bente sier:

    Her var det mye fint! Stå på med mars-sokkene, de blir nok bra til slutt🙂

  4. Vivi sier:

    Så mange fine pulsvarmere du lager! Har du fingertupper igjen?

  5. torill sier:

    noem flotte pulsvarmere du har strikket…🙂

  6. kicki sier:

    Hjelpe meg for et tempo det er på deg da!! Pulsvarmerne dine er kjempefine🙂

  7. Elisabeth sier:

    Mine marssokker er også små… Måtte etter en tid innrømme at de kanskje kunne bli store nok til datteren min på 8 år, men måtte til slutt erkjenne at de ville passe best på foten til 3.5 åringen…. Hmmmm. Synd, for det var så flott et mønster og jeg ville så gjerne ha dem selv😉 Har nå en halv sokk igjen…..

  8. Bente B sier:

    Så utrolig masse lekre pulsvarmere du har laget!!!! Kjempefine!

Legg igjen en kommentar

