The end!

Ja, ikke enden på bloggen altså, bare enden på årets hittil største prosjekt!

Klokka 15:20 i dag så nemlig Curve of Pursuit sånn ut:

CoP - snart ferdig

Dette bildet ble tatt et par minutter seinere, jeg har brukt ganske nøyaktig 14 dager på prosjektet:

CoP - Ferdig.

Og her er hele greia:

CoP - ferdig.

Utbretta sier du? Jaja, her er det:

CoP - ferdig.

Litt vitale data har jeg også. Teppet veier 1.255 gram, og jeg har altså brukt 25,1 nøste. Det er ca 100m på hvert nøste, så jeg har strikka ca 2.510m. Det blir 179,3 meter pr dag.

Ikke fullt to nøster pr dag så det er ikke imponerende fort, men jeg er likevel fornøyd!

Jeg har tross alt gjort litt annet innimellom, blant annet har jeg hatt perlekveld på barneskolen to ganger.

Perleforberedelser

Nå er det på tide med noe annet enn sort, hvitt og grått – så nå kaster jeg meg over februarsokkene.

18 svar til The end!

  1. Embla sier:

    For et nydelig teppe! Og så utrolig stilig i svart, hvitt og grått. Jeg er kjempeimponert!

  2. Hilde sier:

    Så stilg det teppet ditt var! Tenker det blir koselig å legge seg under med en god bok, og en kopp med noe å drikke!

  3. Lise sier:

    Jeg er selvsagt overhyperimponert. Wow.

  4. Vivi sier:

    Det ble nydelig! Og flotte bilder. Du er så flink å presentere det du laget!
    Gratulerer! *imponert*

  5. Tittei sier:

    Det ble kjempeflott! Du er imponerende rask å strikke. Lager du et til meg også?

  6. Så flott teppet ditt ble, og jeg synes su har hatt ei helt vanvittig fart på det!!! 14 dager er jo ingenting!!!! Er mektig imponert🙂
    Ha en fin fin dag – og en varm og god kveld godt innpakka i teppet ditt🙂

  7. Dolci sier:

    Nydelig teppe, og for en fart du har laget det i. Jeg er imponert!

  8. Anne Grete sier:

    Et flott teppe og det ble veldig fint i farge valget ditt. Det ble jo stort også.
    Ha en fin dag.

  9. Felisi sier:

    Gratulerer med ferdig teppe! Du har vært superrask, jeg har hatt mitt liggende i månedsvis… *plystre*
    Flott fargevalg!

  10. tutten sier:

    Nydelig teppe du har laget og for et tempo. Flotte perler også.

  11. Gro sier:

    Det ble flott og jeg synes nå du er nokså rask, jeg😉

  12. kicki sier:

    Nei, jeg ble ikke akkurat imponert over tempoet ditt *dåååån* Bare 14 dager? Fy søren du er flink altså *bøyer meg i støvet*

  13. Lottemor sier:

    No sank eg godt ned i stolen her… 14 DAGA…!!!??? Burde kanskje ikkje sei at eg kan bruke 14 daga på et baby born teppe, tihi. Flotte farga, det hadde passa perfekt i stua mi…

  14. tutten sier:

    Innom for og ønske deg en riktig god helg.Gleder meg til vi treffes.

  15. Irenetur sier:

    Teppet ble kanonstilig!! og 14 dageer!!! Herlighet, tror det burde vert utstedt en fartsbot her =0)

  16. Cruzidull sier:

    Hei.

    Palettdamene er nok litt små enda, men hannen er klar som et egg. Litt røde mygg og litt tid, så blir det nok smått etter vannbytte.

    Har endelig kastet ut tetraene fra scalarekaret. Nå ligger det smått og «wigler» på et blad, under foreldrenes kjærlige pleie. Spennende når de blir frittsvømmende😀
    Første runde som ikke har blitt tetramat.

  17. fryd45 sier:

    veldig stiligt teppe tror ikke mitt blir så digert på 14 dager nei

  18. craftlover sier:

    this is amazing…
    I hope one day I can knit something like that…🙂

Legg igjen en kommentar

