Trådfestefjell – resultat:

Gårsdagens trådfesteprosjekt ble gjennomført, en gjennomgang av kurver og hyller resulterte til og med i at fjellet økte før jeg kom i mål! Tittei kom på besøk for å låne verktøy og tok seg tid til å overvåke innsatsen. Her er resultatet, en aldri så liten trådhaug:

Tråder

Så nå er jeg veeeldig fornøyd noen dager til fjellet vokser fram på nytt.

Postbudet hadde med pakke fra USA i dag. 10 nøster av et garn som inneholder 80% merino og 20% cashmere og er supermykt har fått plass blant de andre skattene i hylla mi. Garnet er (selvfølgelig?) funnet på Ebay.

Garnnøster

Et nærbilde gir bedre inntrykk av hvor mykt garnet er:

Garn - detalj

Jeg har ikke noe spesielt prosjekt for garnet, men det dukker forhåpentligvis opp noen idéer etterhvert.

10 svar til Trådfestefjell – resultat:

  1. Elite sier:

    Lekkert garn du har kjøpt. Flotte farger i det – nyydelig.

  2. torill sier:

    det så riktig så deiligt utdet garnet, jeg har ikke dristet meg til å handle noe tråd på nettet jeg da….

    gratulerer med blogg forresten…
    mvh torill

  3. Cruzidull sier:

    Grattis med blogg!
    Regner med at det kommer mye fint her fremover!
    Scalarene lever i beste velgående, men en god stim tetra ++ blir litt for mye å passe på, så familiestiftelsesforsøkene deres ender enn så lenge i de andres alltid like sultne mager. Har du lyst på noen paletter? Medium sized yngel, enn så lenge.

  4. mettepia sier:

    Grattis med ny blogg.
    Masse flott å se på allerede. Dette garnet var jo bare helt nyyyyydelig. Mmmm har noe jeg kan strikke av det så hvis det ligger og støver ned i hylla så sender jeg sporenstreks adressen. Hi,hi,hi.
    God helg

  5. Lise sier:

    Det var jaggu et nydelig garn! Er det virkelig slik at det lønner seg å handle garn hos eBay, eller er det mest handlegalskap (det lider jeg for det meste av…)?

    En pen ansamling med trådstumper, ser ut som du rakk over hele haugen!

  6. Gimpelise sier:

    Gratulerer med blogg.
    Nydelige farger på det garnet ditt.
    Og det var litt av ein haug av festetråder du har fått ja.
    Men det er jo også deiligt når jobben er gjort..

  7. Annette sier:

    Flotte sokker du hadde strikket deg, og nydelig garn!!

  8. EM sier:

    Oj, det var et flott garn!

  9. Vivi sier:

    *sikle* for et herlig garn! Jeg har også snopet på ebay i det siste, og 600 gram Noro Kochoran er på vei hjem til min postkasse. Kan nesten ikke vente. Håper dere koser dere i Berlin, og at du får lurt med deg noen nøster hjem.
    Klem

  10. hobbyvenn sier:

    Å så nydelig garn! Du verden så produktiv du er. Nydelige sokker. Gratulerer med ny blogg.

Legg igjen en kommentar

