Hello world!

Så er jeg i gang med min egen blogg etter å ha stått imot et mildt press i månedsvis.

Bloggen skal i utgangspunktet inneholde glimt fra hobbyvirksomheten min og tar sannsynligvis form etterhvert som tida går og jeg blir kjent med mitt nye verktøy. Jeg lover ikke daglige oppdateringer, da er jeg redd den sovner stille hen før uka er omme (jada, det er onsdag i dag), jeg kommer heller innom med nytt stoff når lysta er der.

På tide med et bilde kanskje?

Cut Your Teeth-sokker etter mønster fra Knitty, strikket i 4-tråds Regia som jeg vant i Tittei sin konkurranse.

Jeg kommer neppe til å strikke disse sokkene flere ganger selv om de absolutt ble fine. Det er bare så sørgelig mange tråder å feste for en notorisk trådfestelatsabb.

Januarsokkene fra Anne-Ruths sokkealong. Strikket i Topp’t Tå.

Og her er det jeg skal ta for meg i dag. Jeg fordrar som sagt ikke å feste tråder, derfor samler jeg gjerne opp en hel haug før jeg går i gang – og nå skal siste måneds produksjon til pers!

10 svar til Hello world!

  1. Tittei sier:

    Ihaaa! Velkommen i bloggverden!

  2. tutten sier:

    Gratulerer med blogg.Det skal bli kjekt å følge med .Håper vi treffes snart.

  3. Anne-Ruth sier:

    Grattis😀 Gleder meg til å følge med videre her! De «cut your teeth» sokkene var knallfine! Januarsokkene var også fine🙂 Kos deg med trådfestingen ikveld😀

  4. kicki sier:

    Slitan med blogg, det var på høy tid *fnis*. Blir spennende å følge deg og dine duracell strikkepinner.

  5. LindaN sier:

    Gratulerer med blogg!!!

  6. Lise sier:

    Slitan! De ble jaggu flotte de derre sokkene. Verd noen festetråder!

  7. Vivi sier:

    Velkommen til bloggverden, og gratulerer med ny blogg!
    Endelig er du også blant oss;-) Stilige sokker forresten.

  8. Stillow sier:

    JAAA! Så kjekt at du har fått deg blogg! Jeg gleder meg til å følge med fremover! Kjempeflotte sokker, forresten! Og jeg misunner deg IKKE alle de trådene!

    Klem fra Stine

  9. Merete sier:

    Gratulerer med flott blogg! Endelig!
    Cut your teeth-sokkene var lekre!
    Hadde vært kjekt å se deg igjen snart!

  10. Randi sier:

    Kjempeflotte og fargerike sokker!!!

Legg igjen en kommentar

